يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

واليباليست‌ها آماده صعود به ليگ جهاني

يکشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب: 240239
خولیو ولاسکو اسامی 14 بازیکن را به منظور شرکت در مسابقات زیر گروه لیگ جهانی 2013 اعلام کرد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، ظهر امروز یکشنبه سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان پس از برگزاری آخرین تمرین این تیم در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی اسامی چهارده بازیکن را جهت مسابقه با تیم ملی مصر در چهارچوب رقابت های زیر گروه لیگ جهانی 2013 اعلام کرد.

شهرام محمودی، سعید مصطفی وند، سامان فائزی، سعید معروف، فرهاد قائمی، محمد موسوی، حمزه زرینی، فرهاد ظریف، علیرضا نادی، امیر غفور، مجتبی میرزاجانپور، مهدی مهدوی، آرش کشاورزی و یاشار شاهینی 14 بازیکن انتخاب شده هستند.

بدین ترتیب مردان والیبال ایران بامداد سه شنبه تهران را به مقصد "واري بور" اسلووني ترک می کنند و پس برگزاری شش دیدار دوستانه با تیم های پرتغال، اسلووني، كرواسي و نروژ، هشتم شهریور جهت شرکت در مسابقات زیر گروه لیگ جهانی در قاهره به مصر عزیمت خواهند کرد.

لازم به ذکر است این لیست چهارده نفره تنها برای دو مسابقه ایران و مصر در قاهره می باشد که بر اساس مقررات لیگ جهانی پیش از هر مسابقه 12 بازیکن از لیست 14 نفره به کمیته کنترل معرفی می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *