سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰

انتشار اولین کتاب جنبش تسخیر وال استریت

سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب: 220557
اولین کتاب مربوط به جنبش تسخیر وال استریت با نام « تسخیر وال استریت، داستان جنبشی که امریکا را دگرگون کرد» به انتشار رسیده و در نمایشگاه کتاب به علاقمندان ارائه می شود.
به گزارش جهان، کتاب تسخیر وال استریت اولین کتابی است که معترضان امریکایی درباره جنبش خود تدوین کردند و در ماه دسامبر سال گذشته میلادی به بازار کتاب امریکا ارائه شد . در این کتاب که در واقع گزارش اقدامات و  اتفاقات سه ماه اول فعالیت معترضان در امریکاست ، درباره نحوه فعالیت ، شکل گیری و گسترش یافتن اعتراضات به سراسر امریکا و اعمال وحشیانه پلیس در برابر معترضان اشاره شده است .
در این کتاب همچنین به نقش گروههای اجتماعی ، اتحادیه های کارگری و دانشجویی و هنرمندان و اقشار مردمی در شکل گیری جنبش تسخیر اشاره شده و درباره تاثیر پذیریهای این جنبش از انقلاب مردم مصر نیز بحث هایی مطرح شده است .
این کتاب با ترجمه ثمانه اکوان، توسط انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی روانه بازار شده و قرار است در نمایشگاه کتاب برای اولین بار عرضه شود. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *