پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۲
۱۶

گردانندگان شبکه تلویزیونی "من و تو" چه کسانی هستند؟

چهارشنبه ۳ آذر ۱۳۸۹ ساعت ۰۷:۳۶
کد مطلب: 145716
تلويزيون مبتذل «من و تو» توسط شماري از عناصر فراري و بعضا بهايي مديريت مي شود.

اين شبكه تلويزيوني ماهواره اي كه گردانندگان آن در لندن مستقر شده اند، ظاهرا توسط يك خواننده مبتذل (خانم گ) به راه افتاده اما زيرنظر برخي همكاران شبكه بي بي سي اداره مي شود و جهت گيري آن از سوي سرويس اطلاعات خارجي انگليس (ام آي6) تدوين شده است.

به گزارش کیهان: سوابق برخي مجريان و تهيه كنندگان اين تلويزيون به خوبي حاكي از حمايت گروهك بهائيت مستقر در لندن با كمك سرويس هاي اطلاعاتي انگلستان و در راستاي ضربه فرهنگي به انقلاب اسلامي است.
همچنين شبكه تلويزيوني بي بي سي فارسي از اين شبكه و عناصر بهايي آن پشتيباني مي كند.

براساس اين گزارش «سالومه-س» يكي از تهيه كنندگان شبكه مبتذل مذكور، پيش از اين در دوره اصلاحات با روزنامه هاي زن (فائزه هاشمي) و ايران همكاري مي كرد و مدتي مدير روابط عمومي خانه سينما بوده است. همچنين «ندا-ج» در دوران دانشجويي با برخي گروههاي غيرقانوني همكاري داشته و مدتي با تلويزيون بي بي سي به عنوان گزارشگر همكاري كرده است.

«اميرعلي-م» مجري ديگر شبكه ياد شده از عناصر بهايي به شمار مي رود. و «رها-الف» مجري و تهيه كننده ديگر شبكه مذكور است كه در آشوب هاي خياباني سال گذشته مشاركت داشت و عكس نقاب بسته خود در بحبوحه آتش افروزي خياباني را در فيس بوك خود به نمايش گذاشته است. وي نيز از وابستگان به گروهك انگليسي بهائيت است.

البرز در ادامه افزود:يادآور مي شود در حوادث جنايت آميز عاشوراي سال گذشته برخي وابستگان به گروهك بهائيت و منافقين بازداشت شده بودند.

شبكه من و تو بيشتر مي كوشد به ترويج رقص و آواز و ابتذال بپردازد و در عين حال در اين پوشش فعاليت سياسي و ضدانقلابي را ترويج كند
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
خواننده مبتذل (خانم گ)
سالومه-س
اميرعلي-م
ها-الف
شماري از عناصر فراري و بعضا بهايي !
ببينم حفظ آبروي مومن رو روايت داريم يا ملحد رو يا معاند رو؟؟؟
Germany
بابا همه که جاسوسند!!
Iran, Islamic Republic of
از ارتش سایبری درخواست می کنیم که این شبکه های مبتذل را قطع کند.کسایی که حالشون خوب نیست الان فارسی 1 و من وتو و بی بی سی فارسی و voa را می بینند و روز به روز هم مریض تر می شوند و الان به صراحت می گن مگه بهایی ها مشکل دارن یا ولایت و امامت امام زمان (عج) را قبول ندارن که تاثیر مستقیم همین شبکه هاست.
بابا دیگه این چه فیلمیه در میارید اسماشونا بنوسید ببینیم کی هستند
هر کس از شما بهتر باشه ضد انقلاب و کافر و مرتد هست ای بابا کوتا بیاین اگه راست میگید باهاشون رقابت کنید یا اگه میتونید در دهنشونو بزنید نه اینکه شبکه شون قطع کند
Iran, Islamic Republic of
بیان اینکه اینها قبلاً چه فعالیت های اجتماعی داشته اند باعث آبرو ریزیه به خبرگزاری مربوط نمیشه اگه اینطور باشه که تمام خبرگزاری ها و خبرنگارها آبرو برند.
هر کس توان مبارزه کردن با رقیب خود را ندارد به او تهمت وافترا می زند واگر وجود مبارزه کردن را ندارید تهمت نزنید
Iran, Islamic Republic of
عدالتي تو شما نمي بينم كه بخوايين قضاوت كنين !
Iran, Islamic Republic of
آره ما نمی تونیم قضاوت کنیم چون مثل شماها سینه چاک ابتذال غرب نیستیم و به بهانه نداشتن سرگرمی در دامن فساد غرب غلت نمی زنیم
شنیدن انتقاد و درک صحیح از نیت های دشمن بینشی میخواد که غالبا در افراد غرب زده وجود نداره
Iran, Islamic Republic of
خانم گوگوش خیلی محترم هستند و این بی انصافی است که ناعادلانه قضاوت کنید ایشان هیچ نوع بی بند و باری رو ترویج ندادند.
Iran, Islamic Republic of
شاید قطع کردن این شبکه ها به صورت مقطعی جواب بده اما در بلند مدت اصلا
ما باید کار فرهنگی انجام بدیم
Iran, Islamic Republic of
سلام . بابا همه برنامه هایی که این شبکه پخش میکنه هم بد نیست مثل جابه جایی هایی غول آسا و فنون رزمی هیچ چیز بدی هم نداره. تازه اطلاعات آدم رو هم افزایش میده. خوب ایران خودمونم بیاد به جا نشون دادن غم وغصه مردم از این برنامه ها بسازه تا ما نریم ماهواره نگاه کنیم.
Iran, Islamic Republic of
شاید این شبکه خوبی هایی هم داشته باشه اما اگر در یک غذای مقوی مقداری سم ریخته باشن آیا می توان به صرف مقوی بودن اون غذا سم ریخته شده رو نادیده گرفت؟!
Iran, Islamic Republic of
اين ها گروهاي زنجيره اي معاند با نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران هستند كه ماموريتي جز فاسد كردن مردم ومنفي جلوه دادن محيط كشور ندارند و راه به جاي هم نخواهند برد چون خدا با ماست
Iran, Islamic Republic of
اين شبكه بسيار خطرناك است زيرا در ابتداي فعاليت خيلي سياسي كاري نكرد اما رفته رفته كه با برنامه هاي مختلف در خانه بينندگان بدليل ضعف صدا و سيما جاي باز كرد حالا معلوم شده كه اين شبكه جاسوسي و وابسته به سرويس مخفي انگلستانه!! اين شبكه فرهنگ و عفت عمومي را نشانه گرفته و هدفي جز براندازي در ايران ندارد.
هالو
Iran, Islamic Republic of
چه اشکالی داردکه بگوید اصلا این شبکه من وتو مال اصلاح طلبانه به کجا برمیخوره درعوض شما اصوالگراها شاد میشوید وراضی در کشور که کسی باشما کاری نداره تهمت بزنید