يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰

تلاش برای وحدت نیروهای انقلاب آغاز شده

يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۱
کد مطلب: 877601
نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که اکثر جریانات سیاسی در انتظار دور دوم انتخابات هستند، گفت: البته برخی از افراد تلاش‌هایی را برای بر قراری وحدت نیروهای انقلابی آغاز کرده‌اند.
تلاش برای وحدت نیروهای انقلاب آغاز شده
به گزارش جهان نيوز، سید علی یزدی‌خواه نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس پیرامون «لزوم حفظ وحدت جبهه انقلاب در مجلس دوازدهم»، گفت: تشکیل یک فراکسیون قوی متشکل از نیروهای وفادار به آرمان‌های انقلاب و متعهد به حل مشکلات مردم می‌تواند در کاهش مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و رشد کارکرد مجلس دوازدهم نقش آفرین باشد. وی تأکید کرد: بنده به نوبه خود از هر گونه تلاشی برای دستیابی به وحدت نیروهای وفادار به انقلاب اسلامی حمایت می‌کنم.

نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به پرهیز از اختلافات پس از تشکیل هیأت رئیسه مجلس دوازدهم، گفت: اختلاف‌افکنی‌ها تا قبل از تشکیل هیئت رئیسه موقت و دائم مجلس شورای اسلامی هست. از این مرحله که عبور کنیم دیگر سخنان اختلافی جایگاهی نخواهد داشت. همه باید کمر همت برای خدمت‌رسانی به مردم ببندند.

یزدی‌خواه عنوان کرد: جریانات سیاسی در انتظار دور دوم انتخابات هستند البته برخی تلاش‌هایی برای بر قراری وحدت نیروهای انقلابی را آغاز کرده‌اند. وی در خاتمه گفت:

اختلاف نظر فی نفسه امر مذمومی نیست. اگر اختلاف سلایق در راستای تعالی طرح‌ها و برنامه‌ها باشد چه بسا ستوده هم باشد. قطعاً همه افراد مانند یکدیگر نمی‌اندیشند، اما این تضارب آرا باید منجر به پختگی طرح‌ها شود.
https://jahannews.com/vdcgzu97qak9u34.rpra.html
jahannews.com/vdcgzu97qak9u34.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *