دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
پلیس:

فوت بدلیل بی حجابی در ساختمان وزرا کذب است

سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۷
کد مطلب: 877041
مرکز اطلاع‌رسانی فاتب اعلام کرد: خبر در خصوص فوت به دلیل حجاب در ساختمانِ وزرا کذب و این ساختمان مرکز مبارزه با اراذل و اوباش و سارقین حرفه‌ای بوده و ارتباطی با سایرِ ماموریت‌های پلیس ندارد.
فوت بدلیل بی حجابی در ساختمان وزرا کذب است
به گزارش جهان نيوز، مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت عصر سه‌شنبه در اطلاعیه ای اعلام کرد: یکی از اراذل و اوباشِ سطحِ یکِ تهران که دارای ۹ مورد سابقه بازداشت و سوابق متعدد نزاع و درگیری با مردم،چندین فقره آزار و اذیتِ نوامیس، عربده کشی و شکستن شیشه خودروها و همچنین توزیع مواد مخدر بوده دستگیر و در ایام نوروز به زندان منتقل شد.
 
بنا بر دستور قضایی برای بازسازی صحنه جرم و مواجهه با شهود به همراه همدستانش به محلِ جرم اعزام که حین انتقال و قبل از بازسازی صحنه جرم با کاهش سطح هوشیاری مواجه که با حضور عوامل اورژانس بلافاصله به مرکز پزشکی منتقل و برابر اظهاراتِ تخصصیِ کادرِ درمان متهم از قرصِ نامعلوم استفاده و فوت شده است.
 
دلایل این اقدامِ متهم توسط پلیس و مقامات قضایی تحتِ پیگیری و بررسی بوده و تصاویر و مستندات در خصوص اقداماتِ تبهکارانه این فرد منتشر شده و اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام می‌شود.
https://jahannews.com/vdceef8vzjh8f7i.b9bj.html
jahannews.com/vdceef8vzjh8f7i.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *