دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

شمار شهدای خبرنگار در غزه به ۱۴۰ نفر رسید

سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۵
کد مطلب: 876992
رژیم صهیونیستی که با هدف سانسور اخبار جنایاتش در غزه همچنان در حال هدف قرار دادن خبرنگاران در نوار غزه است، تنها طی ماه گذشته 6 خبرنگار را شهید و 9 تن دیگر را به شدت مجروح کرد.
شمار شهدای خبرنگار در غزه به ۱۴۰ نفر رسید
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، اتحادیه روزنامه نگاران فلسطینی امروز اعلام کرد که طی ماه گذشته (مارس)، در غزه، 6 خبرنگار دیگر به دست رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند و 9 خبرنگار به شدت مجروح شدند. این در حالی است که جنگ غزه 191 روز است که همچنان ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، در طول ماه مارس، 3 خبرنگار در جریان بمباران منزلشان در غزه به شهادت رسیدند و 3 نفر دیگر به ضرب گلوله یا ترکش موشک‌های اسرائیل جانشان را از دست دادند. 9 خبرنگار مجروح نیز در وضعیت نامناسبی هستند. برخی از آنها قطع عضو شده‌اند و وضعیت برخی از آنها وخیم گزارش شده است.

به این ترتیب شمار خبرنگاران شهید در نوار غزه از هفتم اکتبر تا پایان ماه مارس به 140 نفر رسید. افرادی که به دلیل افشای جنایات رژیم اشغالگر در نوار غزه برای جهانیان هدف قرار می‌گیرند.
 
رئیس اتحادیه روزنامه‌نگاران در غزه ناصر ابوبکر پیشتر در یک کنفرانس در مغرب اعلام کرده بود که اسرائیل با هدف جلوگیری از انتقال حقیقت جنگ در نوار غزه، تاکنون 10 درصد خبرنگاران آن را به شهادت رسانده‌ است.
 
چند روز پیش نیز رژیم صهیونیستی در جریان حمله به اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه ۳ خبرنگار به نام‌های سامی برهوم، سامی شحادة و أحمد حرب را به شدت مجروح کرد.
https://jahannews.com/vdci3qavrt1ay32.cbct.html
jahannews.com/vdci3qavrt1ay32.cbct.html
برچسب ها: غزه شهدا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *