سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

تفاوت نگاه مسی آمریکایی با رونالدوی سعودی چیست؟

سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۲
کد مطلب: 876981
تفاوت نگاه دو اسطوره فوتبال جهان به دوران بازنشستگی مسیرشان را به دو قاره آسیا و آمریکا تغییر داد.
تفاوت نگاه مسی با رونالدو چیست؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، «دستمزد مسی در آمریکا یک چهارم رونالدو در عربستان!»، این گزارش امروز سایت «sportbible» از درآمد ناچیزی است که قهرمان جام جهانی در یک سال گذشته در این کشور کسب کرد.مسی دارنده 8 توپ طلای بهترین بازیکن دنیاست و از سوی بسیاری از کارشناسان فوتبال بهترین بازیکن تاریخ لقب گرفت.
 
لیونل مسی تابستان گذشته از باشگاه الهلال عربستان پیشنهاد دستمزد سالیانه 500 میلیون دلاری داشت اما در نهایت تصمیم گرفت تا راهی آمریکا شود.مسی با قراردادی دوساله به اینتر میامی پیوست و اکنون یک سال از حضور اسطوره آرژانتینی در فوتبال آمریکا می‌گذرد.
 
بر اساس گزارش رسانه آمریکایی، مسی از حضورش در باشگاه اینتر میامی 49 هفته می‌گذرد و دستمزد هفتگی اش 960 هزار تا 1.60 میلیون دلار است.این رسانه معتبر آمریکایی می‌نویسد که مسی از زمان حضورش در آمریکا تاکنون حدود 50 میلیون دلار درآمده داشته و با اختلاف 20 میلیون دلاری از نفر دوم، پردرآمدترین فوتبالیست آمریکا شد. سوپر گل مسی برای اینتر میامی در هفته گذشته را تماشا کنید.
 
مسی در حالی آمریکا را برای دوران بازنشستگی اش انتخاب کرد که می‌توانست درآمد چندین برابری را در فوتبال آسیا و عربستان داشته باشد.

رونالدو، نیمار و بنزما مسیر درآمدزایی را رفتند و با انتخاب عربستان پول‌های هنگفتی به جیب زدند.

رونالدو با دستمزد سالیانه 200 میلیون یورو در النصر ریاض بیش از 4 برابر دستمزد مسی را دریافت می کند.

بنزما و نیمار با دستمزد سالیانه 100 میلیون یورو در الاتحاد و الهلال بیش از 2 برابر دستمزد مسی را می‌گیرند.

 
نشریه اوله آرژانتین می‌نویسد که لیونل مسی به دنبال درآمدزایی نبود و می‌خواست به زندگی خانوادگی‌اش برسد و فشار کمتری را متحمل شود به همین خاطر آمریکا را به جای عربستان انتخاب کرد.

در مقابل نشریه الریاضیه عربستان گزارش می‌دهد که مسی در یک قدمی الهلال قرار داشت ولی ورود شرکت‌های بزرگ آمریکایی مثل اپل و پیشنهاد دادن سهم به مسی باعث انصراف این بازیکن برای امضای قرارداد با الهلال شد.


بر اساس گزارش شبکه ESPN آمریکا، لیونل مسی با انتخاب اینتر میامی نگاهی بلندمدت برای زندگی فوتبالی و خصوصی اش داشت و حضور در جام جهانی 2026 آمریکا-کانادا و مکزیک چالش بزرگی است که ابرستاره آرژانتینی به این کشور کشاند. در مقابل رونالدو و ستاره‌های سرشناس دیگر با انتخاب عربستان نگاهی کوتاه مدت و پولی را دنبال می‌کنند.
https://jahannews.com/vdcg7397qak9uy4.rpra.html
jahannews.com/vdcg7397qak9uy4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *