دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۴

هشدار سخنگوی ارشد نیروهای مسلح ایران به حامیان رژیم صهیونیستی

سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۳۷
کد مطلب: 876929
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح ایران به حامیان رژیم صهیونیستی هشدار داد.
هشدار سخنگوی ارشد نیروهای مسلح ایران به حامیان رژیم صهیونیستی
به گزارش جهان نيوز، سردار ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در واکنش به حمایت برخی از سران کشورهای غربی از رژیم صهیونیستی اظهار داشت: به سران کشورهای آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان یادآوری می‌کنیم دست از حمایت رژیم رو به زوال اسرائیل شرور، قانون‌شکن، تروریست و کودک‌کش بردارید، شما خوب می‌دانید جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده است جنگ‎طلب نبوده و به دنبال گسترش جنگ نیز نیست.

وی افزود: اما اگر هرکس از جمله شما و آن رژیم مستأصل و درمانده، پایش را از گلیمش درازتر کند پاهایش را قدرتمندتر از پاسخ قبلی به اسرائیل متجاوز و شرور، قطع خواهیم کرد.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح تصریح کرد: چنانچه گوشه‌ای از این قدرت الهی دلاورمردان ایران اسلامی و قدرتمند را در عملیات وعده صادق به شما نشان دادیم و با غرش موشک‌ها و پهپادهای دشمن‌شکن از سامانه‌های پیشرفته راداری و دفاع هوایی شما و از گنبد به اصطلاح آهنین اهداییتان به صهیونیست‌ها عبور کردیم و قلعه‌های نظامی آن رژیم جعلی و جنایتکار را شخم زدیم، توصیه می‌کنیم به جای محکومیت اقدام مشروع و قانونی ایران اسلامی، عاقل باشید و از رژیم نامشروع، احمق و تروریست و در باتلاق فرو رفته صهیونیستی حمایت نکرده وخود را به تنور آتش سوزان نیفکنید.
https://jahannews.com/vdcirqav3t1ay32.cbct.html
jahannews.com/vdcirqav3t1ay32.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مرتضی رضائی
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر سردار ابوالفضل شکارچی
با این سه کشور احمق باید با همین نوع ادبیات برخورد کرد
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
اين سه كشور فكر مي كنند الن هم مثل دهه هاي 30 و 40 ميلادي است كه اينها در جهان اولدرم بولدروم مي كردند براي جهان نقشه مي كشيدند و جغرافياي جهان را بدلخواه خود تغيير مي دادند هست با يك توپ و تشر دولتهاي دست نشانده شان را وادار به اجراي خواسته هاشون مي كردند
رضا
Iran, Islamic Republic of
احسنت و درود بر رزمندگان اسلام و مرگ بر صهیونیست و استکبار جهانی
United Arab Emirates
الا ان حزب الله هم الغالبون