سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۲

ریزش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه/ حباب سکه کم شد

يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۳
کد مطلب: 876741
بعد از پاسخ ایران به اسرائیل و کاهش هیجانات در بازار ارز، ریزش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه هم آغاز شده تا جایی که قیمت طلای ۱۸ عیار که تا ۴ میلیون هم بالا رفته بود هم اکنون به ۳ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان بازگشته است.
ریزش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه
به گزارش جهان نيوز، محمد کشتی‌آرای در گفت‌وگو با تسنیم، درباره وضعیت قیمت ها در بازار طلا و سکه در روز جاری، اظهار داشت: بازار جهانی امروز تعطیل است و قیمت اونس تغییری نکرده ولی پیش بینی می شود باتوجه به تحولات منطقه از فردا قیمت جهانی طلا هم با کاهش همراه شود.

وی با بیان اینکه  با آرام شدن فضای منطقه و تخلیه هیجانات بازار، قیمت‌ها در بازار طلا و ارز نزولی شده است، گفت: قیمت سکه به زیر 45 میلیون تومان بازگشته است، قیمت طلای 18 عیار هم که تا 4 میلیون تومان بالا رفته بود الان به 3 میلیون و 750 هزار تومان رسیده و همچنان روند کاهشی دارد.

این فعال بازار طلا و سکه ادامه داد: الان روند بازار نزولی است و بیشتر مردم فروشنده هستند. فعلا معاملات خیلی کم شده و تا حدودی متوقف است و همه با احتیاط عمل می کنند.

او با تأکید بر اینکه حباب سکه تا 8 میلیون و 200 هزار تومان بالا رفته بود الان به 7 میلیون تومان کاهش یافته است، گفت: قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم 42 میلیون و 200 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز 44 میلیون و 800 هزار تومان است. در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 26 میلیون و 700 هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 16  میلیون و 700 هزار تومان و سکه یک‌گرمی7 میلیون و 500 تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، 16 میلیون و 250 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی 2343 دلار است.
https://jahannews.com/vdcayina649n001.k5k4.html
jahannews.com/vdcayina649n001.k5k4.html
برچسب ها: قیمت طلا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
پس ارزان نشد
حمید
Iran, Islamic Republic of
میشه با تنبیه اسراییل و تحقیر آمریکا میشه