سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

مالک صهیونیست کشتی توقیفی در تنگه هرمز کیست؟

شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۳
کد مطلب: 876614
ایال اوفر، مالک کشتی تجاری توقیفی در نزدیکی تنگه هرمز از حامیان ثروتمند رژیم صهیونیستی‌ است.
مالک صهیونیست کشتی توقیفی در تنگه هرمز کیست؟
به گزارش جهان نيوز، امروز یک فروند کشتی تجاری مرتبط با رژیم صهیونیستی در نزدیکی تنگه هرمز توقیف شد.منابع آگاه گفته‌اند که دستگاه موقعیت‌یاب این کشتی خاموش بوده و پاسخ به سوالات لازم را نداده است.

مالک 74 ساله این کشتی، «ایال اوفر» است که در 2 ژوئن 1950 در حیفا متولد شد؛ پدرش سامی اوفر، مالک یک غول کشتیرانی و زمانی ثروتمندترین مرد سرزمین‌های اشغالی بوده است.

وی از سال 1967 تا 1973 به عنوان افسر اطلاعاتی در نیروی هوایی اسرائیل خدمت کرده و سپس در رشته حقوق دریایی در دانشگاه لندن تحصیل کرده است.

این میلیاردر صهیونیست بیشتر بر کشتیرانی، املاک و مستغلات، بانکداری و سرمایه‌گذاری در اروپا، امریکای شمالی و آسیا تمرکز دارد.

اوفر برای قدردانی از مشارکت در کشتیرانی در انگلیس و تجارت دریایی در سال 2014، عضویت افتخاری مادام العمر صرافی بالتیک در لندن را دریافت کرد. از جمله افرادی که این جایزه را دریافت کرده‌اند، می‌توان به وینستون چرچیل اشاره کرد.

وی یکی از 100 نفر مالکان کشتی تاثیرگذار در جهان به شمار می‌رود. بلومبرگ در سال 2023 دارایی خالص اوفر را 20.7 میلیارد دلار گزارش کرده است.

این میلیاردر صهیونیست رئیس و مالک «اوفر گلوبال»، شرکت کشتیرانی «زودیاک» و غول املاک «گلوبال هلدینگز» است.
https://jahannews.com/vdcjvmeoxuqeamz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjvmeoxuqeamz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *