دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۲
۱۱۱
روحانی:

این جماعتی که الان در مجلس و دولت حاکمند، سوابق و ریشه‌های آن‌چنانی ندارند/ باید شرایط را برایشان تنگ کنیم؛ راحت نباشند/ در انتخابات خبرگان هم حساب‌شده من را رد کردند/ نباید امیدمان را از دست بدهیم

چهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۸
کد مطلب: 876387
ما باید شرایط را برای اقلیت حاکم تنگ کنیم. منظور من این نیست که ما مبارزه مدنی کنیم، منظورم این است که این‌ها راحت نباشند.
این جماعتی که الان در مجلس و دولت حاکمند، سوابق و ریشه‌های آن‌چنانی ندارند!/ باید شرایط را برایشان تنگ کنیم/ برای انتخابات خبرگان حساب‌شده من را رد کردند/ نباید امیدمان را از دست بدهیم
به گزارش جهان نيوز، حسن روحانی در دیدار اعضای تحریریه روزنامه اعتماد، درباره برنامه سیاسی خود پس از ردصلاحیت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: من برای شرکت در انتخابات خیلی با دوستان مشورت کردم؛ با دوستانی که در جناح اصلاحات هستند یا در جبهه اعتدال‌اند و حتی اصولگرایان معتدل مشورت کردم. عده‌ای مخالف ثبت‌نام من بودند، استدلالشان هم این بود که می‌گفتند اگر ثبت‌نام کنید شورای نگهبان شما را رد می‌کند؛ بنابراین خاصیتی ندارد. بعضی هم موضع تندی داشتند و می‌گفتند ثبت‌نام شما نوعی مشروعیت دادن به این نوع انتخابات است؛ یعنی با این کار می‌گویید ما این انتخابات را قبول داریم. همه اشکالاتی که آن‌ها می‌گفتند از این جهت که قواعد انتخابات مراعات نمی‌شود، نظارت استصوابی مشکلات خودش را دارد و… من هم قبول داشتم، به آن‌ها می‌گفتم من صد درصد حرف‌هایتان را قبول دارم؛ ولی چه کار کنیم؟ ما می‌توانیم خودمان را کنار بکشیم یعنی بگوییم حالا چون نمی‌شود کاری کرد، ما هم رها کنیم، به ما چه ربطی دارد، بروند هر کاری می‌خواهند بکنند؟ اما آیا واقعاً از لحاظ وظایف ملی و انقلابی و دینی می‌شود نسبت به آینده کشور بی‌تفاوت باشیم یا رها کنیم؟ یا باید وارد شویم و فعال باشیم؟ خب وقتی به صحنه می‌آییم شاید رد کنند، شاید رد نکنند؛ اما باید در صحنه سیاسی حضور داشته باشیم.
 
این جماعتی که الان در مجلس و دولت حاکم‌اند، سوابق و ریشه‌های آن‌چنانی ندارند. بسیاری از آن‌ها اصلاً در انقلاب حضور نداشته‌اند، بسیاری از آن‌ها حتی در جنگ هم نبوده‌اند. روند تصمیم‌گیری‌های امروز آن‌ها را هم که می‌بینیم. خب آیا ما می‌توانیم کشور را بدهیم در اختیار یک اقلیت؟
 
گاهی گروهی بر سر کار می‌آید که از نظر فکری با ما مخالف است ولی اکثریت جامعه قبولش دارد. اصلاً معنای دموکراسی همین است، یعنی گروهی که می‌تواند رأی اکثریت را جذب کند، آن‌ها باید حاکم شوند. اما جماعت حاکم اکثریت نیستند، منتها قدرت فراوانی در اختیار این‌هاست و هر کاری می‌توانند بکنند. راحت‌ترین کار این است که فرد سکوت کند، برود کنار، دخالت نکند، اما شرایط کشور به گونه‌ای نیست که ما سکوت کنیم. ممکن است همه حرف‌هایی که می‌خواهیم بزنیم را نتوانیم بگوییم، یا اصلاً مصلحت به گفتن نباشد، ولی نمی‌شود سکوت مطلق کرد.
 
ما باید شرایط را برای اقلیت حاکم تنگ کنیم. منظور من این نیست که ما مبارزه مدنی کنیم، منظورم این است که این‌ها راحت نباشند و فکر نکنند هر طور عمل می‌کنند، همه باید ساکت باشند. ما لااقل حرف‌مان را بزنیم، نقد کنیم. همان کاری که شما در روزنامه می‌کنید. شما هم به هر حال محدودیت دارید اما در عین حال سکوت نمی‌کنید. تا جایی که می‌توانید و می‌شود حرف می‌زنید و می‌نویسید. مردمی که روزنامه شما را می‌خوانند می‌فهمند که شما می‌خواهید هفتاد درصد نقد کنید، اما نمی‌گذارند، بنابراین همین ده درصد هم برایشان غنیمت است. من معتقد نیستم این اقلیت در کشور همیشه پایدار هستند. شرایط هم همیشه این‌طور نمی‌ماند.
 
وقتی سال ۸۴ احمدی‌نژاد روی کار آمد، من خبر دارم از حرف‌هایی که چهره‌های تندِ آن جناح می‌زدند؛ می‌گفتند آنچه دست ما آمده دیگر نمی‌گذاریم از دست‌مان برود؛ به هیچ قیمتی. حالا ۸۸ مسائل خاص خودش را دارد و من نمی‌خواهم وارد آن شوم. وقتی به انتخابات ۹۲ رسیدیم من که می‌خواستم کاندیدا شوم خیلی از دوستان که با آن‌ها مشورت می‌کردم به من می‌گفتند برای چه می‌خواهید کاندیدا شوید، اصلاً انتخاباتی در کار نیست، مگر شما نمی‌دانید چه کسی باید رئیس‌جمهور شود؟ می‌گفتم من خبر دارم چه کسی را می‌خواهند رئیس‌جمهور کنند اما من می‌خواهم نگذارم او بشود و اصلاً می‌خواهم به همین دلیل به صحنه بیایم. گفتند نمی‌توانید، گفتم اگر نتوانستم که هیچ، دیگر تکلیف از من ساقط است. بعد دیدیم صحنه عوض شد و نتیجه را هم دیدیم.
 
بعد از انتخابات ۹۲ در جلساتشان گفتند محال است بگذاریم دور بعد فلانی رئیس‌جمهور شود. این‌قدر مصمم بودند که دوستان به من گفتند شما را حتماً ردصلاحیت می‌کنند، پس کسی را داشته باشیم که اگر شما را ردصلاحیت کردند او حداقل در صحنه باشد، لذا آقای جهانگیری کاندیدا شد.
 
۹۶ هم به هر حال انتخابات خیلی سختی بود. شما نگاه می‌کردید که همه با همه قوا به صحنه آمدند؛ ولی موفق نشدند. در ۹۶ یک هفته بعد از انتخابات گفتند ما اشتباه کردیم، باید روحانی را رد می‌کردیم. آن‌ها فکر می‌کردند می‌توانند مانع انتخاب من شوند.
 
همه این دوره‌ها را گذراندیم. به همین دلیل است که فکر می‌کنم ما نباید امیدمان را از دست بدهیم، باید در صحنه بمانیم، خیلی سخت است ولی من اصلا ناامید نیستم. به نظرم در انتخابات خبرگان هم حساب‌شده من را رد کردند. محاسباتی کردند، چون من خبر دارم چه گفته‌اند. ضمن اینکه یک نظرسنجی کردند که برایشان تکان‌دهنده بود. یک دستگاه دولتی در یک نظرسنجی در استان تهران سؤال کرده بود که اگر روحانی صلاحیتش تأیید شود به او رأی می‌دهید یا به فهرست مقابل. بگذریم که اصلاً مبنای سؤال و نظرسنجی‌شان هم درست نبود. نتایج این نظرسنجی آن‌ها را خیلی به هم ریخت؛ در آن نظرسنجی اکثریت بالایی گفته بودند ما به روحانی رأی می‌دهیم و تعداد زیادی گفته بودند اصلاً رأی نمی‌دهیم. این خیلی آن‌ها را عصبی کرده بود. آن‌ها محاسبه کردند که اگر من را تأیید کنند من یک طرف خواهم بود و لیست شانزده نفره آن‌ها در تهران طرف دیگر. من می‌دانستم نتیجه انتخابات چه خواهد بود. محاسباتی که ما کرده بودیم، برای من روشن بود. بنابراین ما با همه قدرت و امید باید در صحنه باشیم. باید آمادگی برخورد ضربات سنگین هم داشته باشیم. دنیای سیاست همین است.
https://jahannews.com/vdcg7397uak9uw4.rpra.html
jahannews.com/vdcg7397uak9uw4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
زرشک، حالم بهم می خوره وقتی می بینم یک کسی مملکت شخم زد و رفت و هشت سال مردم علاف این آقا بودند برو سابقه افتضاح بعضی از وزراتو بخون
Romania
....
محمد
Iran, Islamic Republic of
درود بر روحانی
Iran, Islamic Republic of
....
United Arab Emirates
سنگ پای قزوین جلوی اینها کم میاره....
Iran, Islamic Republic of
جانا سخن از دل ما می گویی
Iran, Islamic Republic of
اینی که گفته یک اقلیت سر کار هستند درست میگه، چون از سال ۶۸ با دولت هاشمی چنان قبلیه گرایی و هزار دستان سلطان خواهی در سه دولت ۲۴ ساله کارگزار، اصلاح و شبه اعتدال بوجود آوردند که واقعا بدنه دستگاه های اجرایی کشور رو هم نیروهای خنثی یا حتی موضوع دار نسبت به انقلاب و نظام کادرسازی کردند
ع ش
Iran, Islamic Republic of
برادر 8سال دولت موسوی را هم به 24 باید اضافه می کردی که دست همین جماعت بود
Iran, Islamic Republic of
یک موی گندیده انقلابی های جنگ ندیده می ارزه به صدر تا ذیل زندان رفته ها و جنگ دیده های پشیمان و خسته و دنیا طلب که حاضرند تمام منافع ملی را قربانی هوس های ناشی از چپ شدنشان کنند!
Iran, Islamic Republic of
روت میشه بگی شخم .......تو این مملکت زندگی نمیکنی؟ کی شخم زد با دلار ۶۵ تومن؟
خسارت محض
Iran, Islamic Republic of
در دولت روحانی دلار 3 هزار تومانی 30 هزار تومان شد.
Iran, Islamic Republic of
یعنی 7 برابر شد!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
در دولت قبل قیمت ارز و سکه و مسکن و خودرو 10 برابر شد.
Iran, Islamic Republic of
رئیس جمهوری که صبح جمعه از اخبار مملکت مطلع می شد چی میشه گفت
Iran, Islamic Republic of
آفرین
Iran, Islamic Republic of
جناب فریدون حالا فهمیدی کی زبان دنیا را بلده و کی هشت سال با زبان الکن با دشمنانش حرف زده ؟همین را حواب بدهید بقیه مسائل باشد بعدا با هم گفتگو میکنیم .
علی
Iran, Islamic Republic of
وقتی یک کارگزار خاطی محاکمه نشود علاوه بر ایجاد دلسردی در مردم باید هر چند روزی منتظر حرف ها و کارهای اعصاب خردکن و تنش زای آنها هم بود !
Iran, Islamic Republic of
صحیح است. مرحبا
Iran, Islamic Republic of
کی مردم از دست تو راحت میشن؟
Iran, Islamic Republic of
خدایا از حسن روحانی نگذر
Romania
خدایا جان ما را از این جماعت اصلاح طلب آزاد کن .
Iran, Islamic Republic of
بقولی خودت ، برادرت ، همفکرانت ، پدر مردم و مملکت را در آوردید . بورس ، واکسن کرونا ، بلوای افزایش قیمت بنزین . بتون ریزی اراک . هفت تپه . هپکو . ماشین سازی تبریز . کشت و صنعت دشت مغان و .............. مثنوی هفتاد من کاغذ ، باز هم خودتو برحق می دونی ؟ قدرت اینقدر ارزش داره ؟ کی میخوای بخودت بیای ؟ شرح حال و سوابق و عملکرد های شهید بهشتی رو مطالعه کن و خودتو با اون بزرگوار مقایسه کن !
United Arab Emirates
...
Iran, Islamic Republic of
یکی از این موارد را اگر در یک کشور متمدن رئیس جمهورشان داشت یا حبس ابد بود یا اعدام
Iran, Islamic Republic of
رو که نیست
سید
Iran, Islamic Republic of
خجالت بکش
Iran, Islamic Republic of
ایکاش شورای نگهبان اجازه میداد در انتخابات شرکت کنه تا مردم مثل علی مطهری ، نوبخت و ،،، بیرون می انداختنش تا اینقدر منم ، منم ، بلدم ، بلدم نکنه !
Iran, Islamic Republic of
تو بهتر میدونی یا شورای نگهبان
آب برین
United Arab Emirates
آقای روحانی مگر شمانبودید که در مقابل شهید چمران پروژه انحلال ارتش را دنبال کردید که امام جلوی این طرح شوم ایستاد.شما نبودید که با سران فتنه مثل خاتمی هم آغوشی داشتید .می‌خوام بگم که شما مالی نیستید از حالا بروید وبا موسوی و کروبی یار دبستانی تشکیل بدهید
Iran, Islamic Republic of
سنگ پا بفروشی خیلی بهتره
امیر
Iran, Islamic Republic of
اگر برخوردی محکم انجام نگیرد باید منتظر بمانیم تا تند بشه؟!
Iran, Islamic Republic of
برای ملت ونمایندگان منتخبشان خط ونشان میکشد؟!!!!!!خخخخ انگار خودشان ناجی معیشت مردم بودند که حالا این حرفها رو می زنند بابا یادمون نرفته و نمی ره... به خانه نشینی سلام کن
Iran, Islamic Republic of
شمایی که به سیر قانونی انتخابات ایراد میگیری بر همین منوال هشت سال رئیس جمهور بودی و پدر ملک و مملکت رو در آوردی ! حال چون باب میلت نیست همه چیز مشکل دار شد ؟
Iran, Islamic Republic of
روحانی با«بی ریشه» خواندن نمایندگان منتخب ملت دوباره توهین به شعورمردمراازسرگرفته!!این فردبارهامردم رابه «ترسو،بزدل،بی سوادو....»به جهنم حواله داد!بازخواست او می تواند مفید باشد
Iran, Islamic Republic of
آفرين بردقت شمادوست عزيز.
Iran, Islamic Republic of
همان بهتر بری در جمع سرمایه های اصلی نتانیابو در ایران خرده فرمایش ایراد کنی ! همین اولین و بهترین دلیل رد صلاحیت توست !
Iran, Islamic Republic of
سازوکارهای انتخابات مثل شورای نگهبان و....هم مراجع قانونی این نظامند!وازشمابیشترمورداعتمادند!!راست می گی علل ردصلاحیتت روعلنی کن! زود باش
Iran, Islamic Republic of
دوباره مجلس ودولت توسط روحانی بعنوان منتخب مردم «بدون ریشه آنچنانی»!!!معرفی شدند! بادودست هزاررای بالاتررئیس جمهورشد!دولت ومجلس هم هماهنگ بودندواصلاحاتی هاهم دولت روحانی رو«رحم اجاره ای خود»خوانده بودند!!!چه کاری به نفع مردم کردندکه اینقدرمدعی هستند؟؟
Iran, Islamic Republic of
بابا چه رویی داره !!! وقتی که باز خواست نشه حتما طلبکار خواهد شد،، خدا پدر شورای نگهبان را بیامرزد
Iran, Islamic Republic of
باز هم توهین ؟!!
Iran, Islamic Republic of
اقای فریدون نتیجه وضعیت اقایان نوبخت ،مطهری،باهنر و۰۰۰۰ در انتخابات دلیل روشن بر ادعای شماست
Iran, Islamic Republic of
100 افرین
محمد
Iran, Islamic Republic of
اگر تایید صلاحیت هم می‌شدی رای نمیاوردی مردم را چی فرض کردی
Iran, Islamic Republic of
جناب روحانی .یادت نرفته که برادر جنابعالی برادر معاونتان چه بلایی سر مملکت اورد پس بهتره سکوت کنی
Iran, Islamic Republic of
میگم چرا بازار سنگ پا کساده!؟
نادر
Iran, Islamic Republic of
کجاست دادستانی که رائفی پور را بخاطر اظهار نظر درباره سکه گرفتن یک نماینده احضار کرد؟!؟؟!

حالا این آقا که کل نظام را زیر سوال برد چرا کسی احضارش نمیکند برای ادعاهاش؟
Romania
شما که ریشه دار هستید چه گلی به‌ سر این مردم زدید ؟ گل صبح جمعه
!!
Denmark
مماشات نظام الان این فرد رو به این حرفها رسونده که طلبکار هم هست بابا هنوز یادمون نرفته چه کارهایی که باید می کردی و نکردیو.... !!
Iran, Islamic Republic of
اینکه میگید:«ما باید شرایط را برای اقلیت حاکم تنگ کنیم»
معلوم میشه که شما تشنه قدرت و ریاست هستید نه تشنه خدمت!!!!!!!
اگر هم واقعا قصد خدمتگزاری دارید، خب کارنامه ۸ سال شما که اقتصاد مملکت را ۸ سال به برجام گره زدید و گرانی بنزین را صبح جمعه فهمیدید، کارنامه مردود و مطروده و شک نکنید که اگر کاندید بشید، بخاطر همین کارنامه هم قطعا رد صلاحیت میشید. این ملت از یک سوراخ، دوبار گزیده نمی شه «فَمَنْ یَعْمَلْ مِثْقالَ ذَرَّة خَیْراً یَرَهُ
وَ مَنْ یَعْمَلْ مِثْقالَ ذَرَّة شَرّاً یَرَهُ»
مهدی
Iran, Islamic Republic of
عملکرد فاجعه بار دولت و مجلس قبل مردمو ناامید و مایوس کرد بانیان وضع موجود اگر سکوت کنند شایسته ترند.
Iran, Islamic Republic of
بانیان وضع موجود
Iran, Islamic Republic of
این جریانی که الان در دولت حاکم هستن انقلابی هستن و غربگرا نیستن.
Iran, Islamic Republic of
رای 2/4 میلیونی همتی نشان داد که چه جریانی در اقلیت است.
سعید
Iran, Islamic Republic of
پررویی نجومی !
Iran, Islamic Republic of
برجام خسارت محض
United Arab Emirates
حسن روحانی حرفهایی که زدی غیر از این بود ؛ آمریکا و اسرائیل و غربیها و دشمنان ما هم تا حالا نزده بود پس احسن به شورای نگهبان که تو را ردصلاحیت کرده است
Iran, Islamic Republic of
اشتهای زیادی هنوز برای قدرت داره
نجفی
Iran, Islamic Republic of
صرفا مسئله اشتهای قدرت نیست بلکه ترس خارج بودن از گود قدرت هم هست
حمید
Iran, Islamic Republic of
از این جماعت اعلام برائت می کنیم
حمید
Iran, Islamic Republic of
لطفا تصویر بتن ریزی قلب رئاکتور هست ای را به این فرد نشان دهید .
Iran, Islamic Republic of
شما اگه کاربلد بودی و می خواستی کاری برا این مردم بکنی تو همان ۸ سال کرده بودید . دست از سر مردم بردارید .
محمد
Iran, Islamic Republic of
کسی این حرفها بزنه که سابقه درخشانی در خدمت داشته باشه نه شما و دولت شما
محمد ایوب
Iran, Islamic Republic of
اینها که اقلیت هستند
Iran, Islamic Republic of
به خدا پناه می‌بریم از دست اینها
Iran, Islamic Republic of
خداازت نگذره
Iran, Islamic Republic of
خوبه والله این وضعیتو و ایسن همه ادعا !!!>
Iran, Islamic Republic of
سربانی وضعیت موجود مردم حالا مدعی هم هست
Iran, Islamic Republic of
لباس پیامبر را از تنت بیرون بیار
Iran, Islamic Republic of
مردی که همیشه از زبان مردم حرف میزد نه یک نفر. زنده باشن
Iran, Islamic Republic of
البته زنده باشن که به موقع محاکمه شوند و به سزای اعمال شون در به نابودی کشوندن کشور برسند
Iran, Islamic Republic of
قوه قضائیه که با تو امثال تو کاری نکرد
Iran, Islamic Republic of
ای مرجع قضایی / اقدام انقلابی
نجفی
Iran, Islamic Republic of
وهمچنین از دادگاه ویژه روحانیت نیز درخواست ورود به این امر را داریم
Canada
اگه برخورد شده بود امروز مثل طلبکارها حرف نمیزد.
سام
Iran, Islamic Republic of
حسن روحانی دست پازدنت برای چیه
نجفی
Iran, Islamic Republic of
شما میدونی بگو
سعید
Iran, Islamic Republic of
بله تا وقتی که این جماعت پررو محاکمه نشوند باید برای دولت و مجلس و حاکمیت خط و نشان بکشند قوه قضاییه کجا هست???
Iran, Islamic Republic of
در تعجبم هر کس دیگر این حرفها را می‌زد تا حالا رفته بودند چرا اینو دستگیرش نمیکنند
Iran, Islamic Republic of
نو بخت که ۸ سال در دولت تو بود ۱۷ هزار رای اورد -بسه دیگه
Iran, Islamic Republic of
تو اون ۸سال از بس روی صندلی نشست و علی برکت الله گفت صندلی جزوی از بدنش شده بود !!!
Iran, Islamic Republic of
یک کمی به خودت بیا برو چند صباحی با خدای خود راز و نیاز کن و بخاطر مصائبی که بر سر نظام اسلامی و مردم مظلوم ایران آوردی از خدا طلب مغفرت کن
Iran, Islamic Republic of
این نماینده های جدید هر چی هم که باشن از تو بهترن که پدر مملکت و درآوردی...
Iran, Islamic Republic of
همه شما در نزد مردم اقلیتید
مرشدی پدر شهید
Iran, Islamic Republic of
اقای روحانی اگر نمیتوانی سنگی از پیش پای دولت خدمتگزار برداری حد اقل برای مدتی ساکت باش شاید برای دنیای دیگرت مفید باشد.
Iran, Islamic Republic of
منظورت از تنگ کردن شرایط ؟!!!
Iran, Islamic Republic of
ریشه دارند منتهی ریشه شان به امریکا و غرب وصل نیست بلکه به ایران و ملت اسلامی ایران محکم وصل شده است که : لا تحرکه العواصف هیچ گرد بادی نمی تواند ان را جدا کند
Iran, Islamic Republic of
....!!!!
Iran, Islamic Republic of
دیگه صبحانه سفارشی واسه جنابعالی تو قطار نمی آورند، دیگه نمی تونید با کفش رو فرش مردم راه بروید، نمی توانید ووووو............
مرصاد
Iran, Islamic Republic of
پررویی کهکشانی !!!
!!
Iran, Islamic Republic of
اقلیت ؛ تویی و حامیان اصلاح طلبت
!!
Iran, Islamic Republic of
پناه بر خدا ! 8 سال ، مملکت ، دست این ها بود !!
نجفی
Iran, Islamic Republic of
نه عزیزم تمام دوران حکومت رفسنجانی در مجلس و دولت ودوران خاتمی هم مملکت دست اینها بود.
محمد
Iran, Islamic Republic of
روحانی خواهان عضویت خبرگان بود هموونیکه بعداز صحبت رهبری که گفتند من به امریکا خوشبین نیستم با دهن کجی گفت دنیای سیاست عرصه خوشبینی و بد بینی نیست یا اینکه وقتی رهبری گفت اگه امریکا برجام رو پاره کنه ما اتش میزنیم اومد گفت بعضیها فکر میکنن کنارشون یک منقلیه که برجام رو بندازن توش اتیش بزنن التزامش به رهبریهم که مشخص بود با افتصاد غربگرای ذلت مندش
Iran, Islamic Republic of
وقتی میگه باید شرایط رو براشون تنگ کنیم حرفش رو جدی بگیرین
علی
Iran, Islamic Republic of
تو دیگه حرف نزن که بدجوری خراب کردی
ناصر
Iran, Islamic Republic of
فردی که برای دیداربا مقام دست چندم اروپایی هروله کنان می شتافت حالا دم از ریشه می زند
حسین
Portugal
هر وقت رای میآورند میگوید نتوانستند مانع انتخاب من شو یا هم فکرانم شوند و هر وقت رای نمیآورد میگوید پشت صحنه خودشان شخصی را انتخاب میکنند !
Iran, Islamic Republic of
واقعا!!!!!!!!؟
Iran, Islamic Republic of
دستاوردهای روحانی؛
فقر
بلوا
کشته های کرونا
ذلت در مقابل اجانب
عبوس با مردم
ترویج اشرافیگری
تعطیل صنایع
برجام خسارت بار
عجز در مقابل استکبار




ترویج سند ۲۰۳۰
عدم توانایی در فروش نفت
عدم توانایی در تامین ارز
به قول خودش دو دست داشت یکی برای کرونا و یکی برای برجام که هر دو تا را خراب کردو....
جج
Iran, Islamic Republic of
بس است هشت سال امتحانت را پس دادی.
سید مهدی
Iran, Islamic Republic of
عدم برخورد قضایی با امثال تو، زبان تان را بازمی‌کند.
Iran, Islamic Republic of
عجب پرورویی نجومی
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
ملک داری تو را دیدیم،
محمد
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیلی حرف نزن
Iran, Islamic Republic of
فقط برو
Iran, Islamic Republic of
منتظر پاسخگویی این اقا هستیم
انقلابي ام
Iran, Islamic Republic of
اي کاش در انتخابات رات ميدادن تا خود ملت رد صلاحيتت ميکردن
Iran, Islamic Republic of
دلار چند؟؟؟؟ سکه زمین؟؟؟؟؟ و....
Iran, Islamic Republic of
مطالبه محاکمه روحانی چه شد؟
Iran, Islamic Republic of
بزرگترین خسارت تاریخ را باامضائ برجام و بسیاری از کارهای دیگرت مملکت را به لبه پرتگاه بردی هنوز از قدرت خسته نشدی