دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۲

پایان جلسه کابینه جنگ با یک نتیجه مهم

يکشنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۳۵
کد مطلب: 876076
منابع عبری از پایان نشست کابینه جنگی رژیم صهیونیستی و موافقت آنها با افزایش اختیارات هیات مذاکره کننده این رژیم در قاهره خبر می دهند.
پایان جلسه کابینه جنگ با یک نتیجه مهم
به گزارش جهان نيوز، به نقل از فلسطین الیوم، رسانه‌های عبری زبان از پایان جلسه کابینه جنگ رژیم صهیونیستی خبر داده و اعلام کردند که تصمیم بر این شده است که رؤسای موساد و شاباک در رأس هیئت این رژیم راهی قاهره شوند.

نتانیاهو در جلسه کابینه جنگ ضمن اذعان به اینکه این رژیم بهای سنگین و دردناکی را در غزه پرداخت کرده، مدعی شده است که رژیم صهیونیستی یک گام تا پیروزی در جنگ فاصله دارد!

نتانیاهو همچنین ادعا کرد که رژیم صهیونیستی آماده دست‌یابی به توافق برای آزادی اسرا در غزه است اما خواسته‌های به اصطلاح اغراق‌آمیز حماس را نمی‌پذیرد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین تصریح کرد که بدون آزادی اسرای اسرائیلی آتش‌بس محقق نخواهد شد.

از سوی دیگر، وبگاه عبری واللا گزارش دادند که کابینه جنگ اختیارات هیأت مذاکره کننده رژیم صهیونیستی را افزایش داده است.

باراک راوید خبرنگار واللا تاکید کرد که کابینه جنگ رژیم صهیونیستی پس از پایان جلسه امروز خود تصمیم گرفت اختیارات هیأت مذاکره کننده این رژیم در قاهره برای دستیابی به توافق مبادله اسرا را افزایش دهد.
https://jahannews.com/vdcbz0bw0rhbzgp.uiur.html
jahannews.com/vdcbz0bw0rhbzgp.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
مذاكره كيلو چند ؟؟؟!
بايد حماس و جامعه بين المللي از رژيم كوك كش به مجامع ذيصلاح دادگاه لاهه از سران اين رژيم و حاميانش و تامين كنندگان سلاح و مهمات و ...شكايت كنند و خسارت مطالبه كنند .
Iran, Islamic Republic of
اسرائیل و آمریکا به دنبال آزادی اسرای اسرائیلی فقط در مقابل توقف موقت جنگ هستند تا بعد از آن بدون هیچ نگرانی غزه را شخم بزنند.