دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۶
۳

هیچ یک از سفارت‌خانه‌های رژیم صهیونیستی در امنیت نیست

يکشنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۱
کد مطلب: 876018
حمله نظامی به کنسولگری و شهادت مستشاران که حضور آنان قانونی و با دعوت سوریه بود زیر پا گذاشتن قوانین بین المللی است دیگر هیچ یک از سفارت‌های او در امنیت نیست و لذا تا حالا از ترس 28 سفارت خانه را تعطیل کرده است.
هیچ یک از سفارت‌خانه‌های رژیم صهیونیستی در امنیت نیست
 به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، سرلشکر سیدیحیی رحیم صفوی مشاور فرمانده کل قوا ظهر امروز در مراسم یادبود شهدای کنسولی سفارت ایران در دمشق که در حسینیه حضرت زهرا(س) تهران برگزار شد اظهار کرد: شهید حاج علی زاهدی در اندیشه، تفکر، اخلاق، رفتار و عملکرد انسان کم‌نظیر، مطلوب خدا و رسولش بود و اندیشه و تفکرش اسلامی و خط سیاسی امامین انقلاب را داشت و دائم ذکر بود و اخلاقش با رزمندگان و بسیجیان و مردم چه در سال ۵۹ با مردم کردستان و چه با بسیجیان در دفاع مقدس و سه دور در کنار جبهه مقاومت بی‌نظیر بود.وی گفت: ایشان دوست صمیمی حاج قاسم، حاج احمد کاظمی و شهید حجازی بود.

ای فرزندان شهدا، همسران و خانواده شهدا و مردم، شهدای شما در بهترین ماه خدا در رمضان و لیالی قدر به دست شقی‌ترین و پست‌ترین مخلوقات انگلیس و آمریکا یعنی رژیم صهیونیستی شهید شدند و این شهادت‌ها برای این عزیزان علو و بالاترین مرتبه است اما برای جمهوری اسلامی سنگین و برای مبارزان جبهه مقاومت انگیزه‌آفرین برای مبارزه با استکبار و آمریکا است.

مشاور فرمانده کل قوا ادامه داد: ما پاسداران با خدا و رسولش و امامین انقلاب و ملت ایران و ملت‌های اسلامی پیمان بستیم تا ظلم هست مبارزه کنیم و سپاه هرکجا که مسلمان و غیرمسلمانی که معارض و متخاصم با اسلام نباشد فریاد یا للمسلمین سر دهد به کمک او و مبارزه با ظالم می‌شتابد.سرلشکر صفوی بیان کرد: به شما بزرگواران اهل علم و ذکر با اطمینان می‌گویم خون شهدای مظلوم شما و مدافع حرم و مقاومت و فلسطین تغییرات بزرگی را در رویدادها و روندها و راهبردهای منطقه و ایران رقم خواهد زد و محور مقاومت تعیین‌کننده سرنوشت منطقه به رهبری ایران خواهد بود.

وی ادامه داد: همین جنگ شش ماهه رژیم صهیونیستی که انواع جنایات را داشتند و فشرده و خلاصه کارنامه رژیم صهیونیستی است همین حادثه هم چهره نظام امنیتی و بین المللی و رسانه‌ای در جهان را تغییر می‌دهد؛ البته این جنایات در غزه با حمایت آمریکا و برخی کشورهای غربی و سکوت برخی کشورهای عربی منطقه و البته با اعتراض جهانیان همراه است.سرلشکر صفوی افزود: به طور خلاصه بگویم روندها و رویدادها آمریکا و رژیم نشان می‌دهد راهبرد آنان با شکست روبه‌رو شده چون در اهدافشان با تغییر خاورمیانه و طرح آشتی به رژیم صهیونیستی با شکست مواجهه شده است. وی با بیان اینکه جنبش حماس یک فرهنگ مقاومت و آرمان آزادی‌خواهی است، گفت: اشغالگران قدرتمند در سرزمین‌های اسلامی و غیراسلامی قابلیت دوام و بقا ندارند و ملت‌ها برای دفاع از سرزمین و ناموسشان می‌جنگند و این سنت عقلانی و الهی است؛ آیا بعثی‌ها توانستند
سرزمین‌های اشغالی در ایران را تصرف کنند؟ خیر و دیدید چگونه مبارزان ما چه بلایی به سرشان آوردند و اشغالگران محکوم به شکست و سرزمین‌های اسلامی قابل تصرف نیستند.مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: در همین جنگ غزه تاکنون رزمندگان فلسطین بخش اعظم توان خود را حفظ و عملیات تهاجمی انجام می‌دهند و هرچه پسا جنگ غزه رخ دهد به برکت شهدای محور مقاومت است و به فضل الهی خاورمیانه جدید اسلامی به حول و قوه الهی با محوریت جبهه مقاومت شکل خواهد گرفت.

وی ادامه داد: حمله نظامی به کنسولگری و شهادت مستشاران که حضور آنان قانونی و با دعوت سوریه بود زیر پا گذاشتن قوانین بین المللی است و رفتار فراقانونی این رژیم به حمله به تاسیسات بین المللی در غزه و حتی حمله به خبرنگاران تمام قوانین آمره بین المللی را زیر پا گذاشته و محکوم است و این یعنی دیگر هیچ یک از سفارت‌های او در امنیت نیست و لذا تا حالا از ترس 28 سفارت خانه را تعطیل کرده است.

سرلشکر صفوی افزود: مقابله با این رژیم یک حق قانونی و مشروع است و تعجب‌آور است که آمریکایی‌ها و حامیان این‌ها، تجاوزات رژیم صهیونیستی را محکوم نکردند. البته برخی سازمان‌های بین المللی محکوم کردند و مقام معظم رهبری نوید سیلی پشیمان کننده‌ای را دادند و جبهه مقاومت آماده شده و اینکه چه خواهد شد باید منتظر باشیم. اما با این وجود همین باعث وحشت شهرک‌نشینان رژیم صهیونیستی شده و باعث فرار آن‌ها و هجومشان به فروشگاه‌ها و حتی خرید موتور برق شده است. آنان هرشب خواب مردن را می‌بینند و آن‌ها ترسوترین موجودات هستند.مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا خاطر نشان کرد: اکنون جبهه مقاومت در پنج جبهه می‌جنگند و امان رژیم صهیونیستی را بریده‌اند. صهیونیست‌ها دچار شکست خواهند شد و پایان رژیم صهیونیستی نتیجه مقاومت جبهه مقاومت و مبارزه فلسطینیان و تحریم اقتصادی این رژیم خواهد بود و آزادی قدس شریف رمز وحدت ملت‌های اسلامی است حتی اگر دولت‌هایشان نخواهند.
https://jahannews.com/vdchz-n6623nqvd.tft2.html
jahannews.com/vdchz-n6623nqvd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


انقلابي
Iran, Islamic Republic of
وقتي شما اين حرف رو ميزنيد اونا حواسشون جمع ميشه بعد ما نميتونيم سگ کشي کنيم
Iran, Islamic Republic of
از اینکه بسیار قلب شما تمنا دارد که این موذی های پلید رو نابود کنیم جای بسی سرفرازی است ولی نگران نباشید سپاه مقتدر و جبهه مقاومت اصول صحیح سگ کشی را بخوبی بلد است و انشاالله که عصای موسی به زودی اتفاق خواهد افتاد
مسعود دیپلمات
Iran, Islamic Republic of
اینکه هر کجا اعلام می شود رژیم حیوانات صهیون در قبال این اقدام جنایتکارانه خود تاوان سنگینی خواهد پرداخت، باعث می شود که یک بار روانی و توقع و انتظار در جهان ایجاد شود که واقعا" ایران چه انتقام سنگینی خواهد گرفت.