شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰
۸

بازداشت عضو ارشد داعش در کرج +عکس

شنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۴۰
کد مطلب: 875802
«محمد ذاکر» ملقب به «رامش» عضو ارشد داعش در کرج که تصویر او توسط وزارت اطلاعات برای شناسایی توسط مردم منتشر شده بود، بازداشت شد.
بازداشت عضو ارشد داعش در کرج +عکس
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایرنا، «محمد ذاکر» مشهور به «رامش» عضو ارشد و سرتیم عملیات تروریستی داعش و چندین عضو ارشد داعش در «ماهدشت» کرج دستگیر شدند.

سخنگوی پلیس از اجرای عملیات گسترده واحد ضدتروریسم سازمان اطلاعات فراجا و دستگیری چندین عضو گروهک تروریستی داعش در استان البرز خبر داد.

سردار «سعید منتظرالمهدی» سخنگوی پلیس از دستگیری «محمد ذاکر» مشهور به «رامش»، عضو ارشد و سرتیم عملیات تروریستی داعش در «ماهدشت» کرج، توسط سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامیِ استان البرز خبر داد.

سخنگوی پلیس در تشریح جزئیات این عملیات بیان داشت:

«در پِی اشرافِ اطلاعاتی و گسترده سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان البرز و همراهی و همکاری در شناساییِ تروریست‌ها توسط شهروند مسئولیت‌پذیر، طی تماسِ به موقع با پلیس ۱۱۰، موفق به دستگیری عضو ارشدِ داعش با هویت «محمد ذاکر» مشهور به «رامش» و دو نفر دیگر از واحدهای تروریستی این گروهک شدند.»

این مقامِ ارشدِ انتظامی افزود: «این افراد طی دو عملیاتِ جداگانه، در تورِ اطلاعاتی پلیس قرار گرفته و در تیراندازی به خودروی آنان، سه نفر مورد اصابت گلوله قرار گرفته و دستگیر شدند. این افراد قصد عملیات انتحاری در عید فطر را داشتند. همچنین هشت نفر از همراهان تروریست‌ها نیز دستگیر شدند که خبرهای تکمیلی در خصوص نحوه اقدامات و ارتباطاتِ این تیم تروریستی اطلاع‌رسانی خواهد شد.»
 
https://jahannews.com/vdchvmn6i23nq6d.tft2.html
jahannews.com/vdchvmn6i23nq6d.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
لعنت الله علی القوم الظالمین...
Iran, Islamic Republic of
هر چه زودتر باید افغانی ها از کشور بیرون بروند به کشور خودشان
Iran, Islamic Republic of
اگر افغانی ها و لشکر فاطمیون نبود سوریه و عراق الان در اشغال داعش بود
Iran, Islamic Republic of
خدا نیروهای حافظ امنیت را برای ملت حفظ کند در پناه الله باشند ان شاالله
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
ملیت این تروریست‌ها کجایی هستند؟
Iran, Islamic Republic of
اگر اعدام نشوند بازدارندگی نداره
حمید
Iran, Islamic Republic of
اعدام سریع وو بدون فوت وقت.
افسانه
Iran, Islamic Republic of
این فرد بایداعدام شود