دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۸
۲

پاکستان به زودی میزبان رئیس جمهور ایران می‌شود

جمعه ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۴
کد مطلب: 875771
درحالی که پیش از این نخست وزیر جدید پاکستان دعوت از رئیس جمهور ایران برای سفر به اسلام‌آباد را تجدید کرده بود، سخنگوی وزارت خارجه این کشور اظهار داشت: درحال تنظیم و هماهنگی میزبانی از این سفر هستیم.
پاکستان به زودی میزبان رئیس جمهور ایران می‌شود
به گزارش جهان نيوز، «ممتاز زهرا بلوچ» سخنگوی وزارت خارجه پاکستان با اشاره به سفر هیئت بلندپایه جمهوری اسلامی ایران به اسلام‌آباد اظهارداشت این کشور به زودی میزبان آیت الله رئیسی می‌شود.

وی در کنفرانس هفتگی وزارت خارجه پاکستان اظهارداشت: تهران و اسلام‌آباد بر تعمیق همکاری‌ها به ویژه در حوزه اقتصادی تمرکز و تاکید دارند.

بلوچ با اشاره به سفر هیئت ایرانی به پاکستان گفت: طرفین برای افزایش سطح همکاری و دستیابی به منافع مشترک تلاش می‌کنند.

مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر خارجه ایران در راس هیئتی به پاکستان سفر کرده است.

بر اساس بیانیه سفارت ایران در اسلام‌آباد، «شهباز شریف» نخست وزیر جدید پاکستان هفدهم اسفندماه در تماس تلفنی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور اسلامی ایران، گفته بود: ما منتظر سفر زود هنگام شما به پاکستان هستیم.

شریف با تاکید بر اهمیت روابط دیرینه و برادرانه دو کشور همسایه، تاکید کرده بود: پاکستان مصرانه به دنبال تعمیق تعاملات همه جانبه با ایران و گسترش همکاری‌های مشترک است.
 وی همچنین با تجدید دعوت رسمی از آیت‌الله رئیسی برای سفر به پاکستان، گفته بود: ما منتظر انجام شدن هرچه زودتر این سفر از سوی جنابعالی هستیم.
https://jahannews.com/vdccmpq4s2bqmm8.ala2.html
jahannews.com/vdccmpq4s2bqmm8.ala2.html
برچسب ها: رئیسی پاکستان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
پاکستان لانه تروریست ها بر علیه ایران شده است.
صادق
Iran, Islamic Republic of
آیا دست یابی به منافع مشترک با کینه توزی، بازی کردن در نقشه تجزیه طلبان و دوری گزیدن از کشوری که علاوه بر مشترکات عمیق فرهنگی و دینی به لحاظ جغرافیایی نقش مهمی در امنیت منطقه می تواند داشته باشد، امکان پذیر است؟