دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۹
۱

نصرالله: طوفان الاقصی، اسرائیل را در معرض سقوط نهایی قرار داد

چهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۹
کد مطلب: 875549
دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به موج همبستگی آزادگان جهان با ملت مظلوم فلسطین تاکید کرد که طوفان آزادگان در جهان در حال گسترش است.
نصرالله: طوفان الاقصی، اسرائیل را در معرض سقوط نهایی قرار داد
به گزارش جهان نيوز، سخنرانی سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله در آستانه روز جهانی قدس آغاز شد.

سید حسن نصرالله تاکید کرد: آنچه در فلسطین، منطقه و جهان جریان دارد، طوفان آزادگان است و امیدواریم روز به روز گسترده تر و قدرتمندتر شود.

دبیرکل حزب الله گفت دشمن(رژیم صهیونیستی) اعتنایی به قطعنامه های شورای امنیت و درخواست های کشورهای جهان و افکارعمومی یا قوانین جهانی ندارد.

وی افزود ما بر اهمیت ثبات و ایستادگی و ادامه فعالیت تاکید کرده و یقین داریم که پیروزی قطعی و حتمی است و این مسئله مربوط به غزه و تمام جبهه‌های پشتیبانی و شرکت کننده است.

نصرالله اظهار داشت برخی در راستای خدمت به دشمن فقط بر تعداد قربانیان تمرکز می کنند و حجم دستاوردهای مقاومت را نادیده می‌گیرد.

دبیرکل حزب الله تاکید کرد جنگ جولای(33 روزه)، پروژه خاورمیانه جدید و به همراه پروژه «اسرائیل بزرگ» را دفن کرد.

وی خاطر نشان کرد عملیات طوفان الاقصی، رژیم اسرائیل را در لبه پرتگاه و سقوط نهایی و زوال قرار داده و نشانه های آن با گذشت زمان آشکار خواهد شد.

نصرالله تصریح کرد که باید از این نبرد پیروز و ثابت قدم خارج شویم و شکست را به دشمن و همه کسانی که پشت سر آن هستند، تحمیل کنیم و باید در این راستا حرکت کنیم.
https://jahannews.com/vdcfjtdc1w6deta.igiw.html
jahannews.com/vdcfjtdc1w6deta.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضائي ع ر
Iran, Islamic Republic of
با حمله اسرائيل به كنسولگري ايران در دمشق شمارش معكوس براي سقوط قطعي اسرائيل آغاز شده و بزودي به زباله دان تاريخ خواهد پيوست مثل قوم عاد و ثمود