دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۶
شهردار تهران:

درختی در جریان احداث مساجد در پارک‌ها قطع نمی‌شود/ سال گذشته یک میلیون و ۳۰۰ هزار اصله درخت کاشته‌ایم

چهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۳
کد مطلب: 875495
شهردار تهران درباره پارک قیطریه، گفت: در این مورد خاص نه درختی قطع می‌شود و نه اتفاقی می‌افتد بلکه یک ساختمان قدیمی وجود دارد که به مسجد تبدیل می‌شود.
درختی در جریان احداث مساجد در پارک‌ها قطع نمی‌شود/ سال گذشته یک میلیون و ۳۰۰ هزار اصله درخت کاشته‌ایم
به گزارش جهان نيوز، علیرضا زاکانی شهردار تهران امروز (چهارشنبه، 15 فروردین) در حاشیه هیأت دولت با بیان اینکه یکی از نیازهای اساسی مردم مسجد بوده است، گفت: احداث مسجد در پارک‌ها جزء مصوبات اساسی از دوره‌های قبل بوده و سابقه آن از سال ۱۳۷۰ به ۴۳ پارک می رسد، در مورد ساخت مسجد در پارک قیطریه نیز قرار نیست حتی یک درخت قطع شود.

وی افزود: در این مورد خاص هم نه درختی قطع می‌شود و نه اتفاقی می‌افتد، یک ساختمان قدیمی را به مسجد بدل می‌کنند و به اقتضای نیاز پارک، سایر ظرفیت‌ها هم دیده شده است و بنابراین هیاهوها بر سر هیچ است.

شهردار تهران در پاسخ به این سؤال که در فضای مجازی گفته شده در زیر پارک آثار باستانی وجود دارد، گفت: چیزهای عجیبی گفته می‌شود که ما هم تعجب می‌کنیم، آنجا یک ساختمان روشویی است که بدون قطع درخت به یک مکان قابل‌ استفاده و خوب بدل می‌شود. 

زاکانی بیان کرد: این امر فقط به مسجد محدود نمی‌شود، حتی اضافه‌کردن مجموعه‌های آموزشی و خدماتی هم برای پارک‌ها در نظر گرفته شده است تا پارک‌های فرامنطقه‌ای تهران که این امکان برای‌شان وجود دارد بدون قطع درخت این موضوع را تجربه کنند. 

شهدار تهران در پایان تصریح کرد: ما امسال ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار اصله درخت کاشته‌ایم.
https://jahannews.com/vdcf1tdctw6deja.igiw.html
jahannews.com/vdcf1tdctw6deja.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضا
United Kingdom
بزرگوار در مورد درختان افسریه که قطع شدن در حالی که سبز بودن هم توضیح دهید
بهار
Iran, Islamic Republic of
خدا قوت از زحمات شهردار محترم کمال تشکر را داریم.
Iran, Islamic Republic of
منافقین داخلی که چرا با ساخت مسجد مخالفند
احمد
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
بزرگوار مسجد هم بساز

اما نمره شهر داری و خدمات شهری از نظر من خوب نیست
Iran, Islamic Republic of
به نظرمن یک درخت سالم وسرسبز زا نباید قطع کرد وبجابش درخت کاشت تا ان درخت بزرگ شود زمان میبرد وعده ای از زیبایی وسرسبزی وهوای پاک محروم شده اند