دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۴
با حضور مسئولان استانی صورت گرفت؛

بررسی ابعاد مختلف فوت متخصص قلب

شنبه ۱۱ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۲
کد مطلب: 875083
رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، در جلسه‌ای با مسئولان استان لرستان، به بررسی پرونده فوت پرستو بخشی متخصص قلب و عروق پرداخت که مشغول گذران دوره طرح در شهرستان دلفان بود.
بررسی ابعاد مختلف فوت متخصص قلب
به گزارش جهان نيوز، در جلسه‌ای با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان، رئیس کل سازمان نظام پزشکی و نایب رئیس مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان و مقامات قضائی و سایر مدیران و مسئولین ذی ربط، روز جمعه ۱۰ فروردین ١٤٠٣، ابعاد و زوایای فوت مرحومه پرستو بخشی متخصص قلب و عروق، مورد بررسی قرار گرفت.

پیش از این، محمد رئیس زاده رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از تهیه گزارش جامع و کامل از حادثه فوت پرستو بخشی متخصص قلب، خبر داده بود.

پزشکان متخصص طرحی، به رغم اینکه بیشترین بار خدمت در بیمارستان‌ها را به ویژه در شهرستان‌ها و مناطق دور از مراکز استان‌ها بر عهده دارند؛ اما از حداقل حمایت‌ها برخوردارند.

پرداختی‌های حداقلی با تأخیرهای طولانی مدت، یکی از چالش‌های پزشکان متخصص طرحی است. به طوری که رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، میانگین دریافتی پزشکان متخصص طرحی را حدود ۱۲ تا ۱۳ میلیون در ماه عنوان کرده است.
https://jahannews.com/vdcivwavpt1ayu2.cbct.html
jahannews.com/vdcivwavpt1ayu2.cbct.html
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
گزارش جامع و کامل ایشان همین بود!!؟؟؟
محمدجواد
Iran, Islamic Republic of
جهان!!
تو سال جدید کمی به موضوع مرتبط بودن تیتر با خبر بیشتر توجه کن.
Iran, Islamic Republic of
حالا هی دلیل بیارن که چنین و چنان شده و فلانی باعث شده که اینطوری شده
ولی بنظر من همه ش به خاطر دوری از خدا و معنویاته
Iran, Islamic Republic of
البته پزشکان متخصص و فوق تخصص طرحی نباید خیلی نگران دریافتی های کم یا بی موقع دوران گذراندن طرح باشند چون به محض اتمام طرح و ورد به جمع پزشکان صاحب مطب و کلینیک و فلان و بهمان ظرف یکسال , تمام عقب افتادگیها را جبران خواهند نمود!!!