دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

ترافیک فوق سنگین در ورودی‌های شرقی پایتخت

جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۴
کد مطلب: 875065
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون تردد وسایل نقلیه در ورودی‌های شرقی پایتخت فوق سنگین و در محورهای هراز و فیروزکوه سنگین و روان در جریان است.
ترافیک فوق سنگین در ورودی‌های شرقی پایتخت
به گزارش جهان نيوز، ایرج کهریزی فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم در شرق استان تهران، اظهار کرد: هم‌اکنون تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب و جنوب به شمال محور هراز سنگین و روان درجریان است و تردد خودروها به کندی انجام می شود.وی گفت: خوشبختانه تا کنون هموطنان مدیریت زمان سفر را برای بازگشت خود درنظر گرفتند و گره ترافیکی سال‌های اخیر را طی این مدت شاهد نبودیم.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران افزود: با توجه به تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محورهای هراز و فیروزکوه، در ورودی‌های شرقی تهران مانند محور قدیم جاجرود و آزادراه تهران_پردیس با ترافیکی فوق سنگین و پس‌زدگی بار ترافیکی روبرو هستیم.کهریزی ادامه داد: تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه سنگین و روان درجریان است اما در برخی نقاط این محور مانند گیلاوند، مهرآباد رودهن و غیره با پس زدگی بار ترافیکی روبرو هستیم.

وی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای شرق استان رخ نداده، تاکید کرد: عبور و مرور وسایل نقلیه از دو دولاین رفت و برگشت محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم پرحجم و روان درجریان است و هم‌وطنان بدون گره ترافیکی در حال عبور از این مسیرها هستند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با اشاره به عوامل پلیس راه در سطح محورها حاضر بوده و نسبت به روانسازی ترافیک اقدام میکنند، خاطرنشان کرد: هموطنان بازگشت از سفر خود را مدیریت کرده و بازگشت خود را به ساعات مایانی تعطیلات موکول نکنند؛ زیرا درصورت عدم رعایت این موضوع با ترافیک‌های سنگین مواجه خواهند شد.

کهریزی با بیان اینکه بیشترین آمار تصادفات در ۲۰ کیلومتری مقاصد مسافران رخ میدهد، عنوان کرد: هم‌وطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، استراحت کافی قبل و در حین مسافرت و با رعایت حقوق شهروندی میتوانند سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر مسافران رقم بزنند.
https://jahannews.com/vdciqwavwt1ayu2.cbct.html
jahannews.com/vdciqwavwt1ayu2.cbct.html
برچسب ها: ترافیک
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *