شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

عملیات ضد صهیونیستی در کرانه باختری +فیلم

پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۵
کد مطلب: 874965
منابع خبری از یک عملیات ضد صهیونیستی در کرانه باختری اشغالی و تیراندازی به خودروی صهیونیست‌ها خبر دادند.
عملیات ضد صهیونیستی در کرانه باختری
به گزارش جهان نيوز، منابع خبری امروز (پنج‌شنبه) از یک عملیات ضد صهیونیستی در کرانه باختری اشغالی و تیراندازی به خودروی صهیونیست‌ها خبر دادند.

بر اساس گزارش ایرنا به نقل از شبکه القدس، چند فرد مسلح به سمت ۲ خودرو و یک اتوبوس حامل شهرک نشینان صهیونیست در نزدیکی شهرک «العوجا» در «اریحا» تیراندازی کردند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از مجروح شدن سه شهرک نشین در این عملیات خبر دادند.

برپایه این گزارش، وضعیت یکی از زخمی‌های این عملیات ضد صهیونیستی وخیم گزارش شده است.

نظامیان رژیم صهیونیستی منطقه را محاصره کرده و درحال تحقیقات در این باره هستند.

منابع رسانه‌ای همچنین تصاویری را از محل این عملیات منتشر کرده‌اند.
همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی مبارزان و جوانان فلسطینی در کرانه باختری نیز عملیات‌هایی را در پاسخ به جنایت‌های وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه اهالی غزه انجام داده‌اند.

به گزارش ایرنا، گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت. این رژیم برای تلافی حملات «طوفان الاقصی» و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.
https://jahannews.com/vdcg3t97nak9uy4.rpra.html
jahannews.com/vdcg3t97nak9uy4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *