شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۳

عرضه روزانه ۴۴۰ تن گوشت مرغ در میدان بهمن

دوشنبه ۶ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۳۴
کد مطلب: 874749
نماینده جهادکشاورزی از عرضه روزانه ۴۰۰ تن مرغ گرم و ۴۲ تن مرغ منجمد در میدان بهمن خبر داد.
عرضه روزانه ۴۴۰ تن گوشت مرغ در میدان بهمن
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، بر اساس اعلام سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، حسین فرهیدزاده معاون وزیر صمت به همراه نمایندگان وزارت جهاد کشاورزی، معاون بازرسی و نظارت اداره کل صمت استان تهران، مدیرکل بازرسی کالای مصرفی و مدیرکل بازرسی ویژه سازمان حمایت در روز شنبه در اولین روز فعالیت میدان تره‌بار بهمن در سال جدید جهت بررسی وضعیت توزیع گوشت مرغ و گوشت قرمز از این میدان بازدید کرد.

فرهیدزاده در این بازدید به گفتگو با مردم پرداخت که اکثر مردم حاضر در میدان بهمن، درخواست عرضه بیشتر مرغ و افزایش تعداد غرفه‌های عرضه‌کنندگان را داشتند.

رئیس سازمان حمایت در ادامه از غرفه‌های عمده‌فروشی و خرده‌فروشی مرغ بازدید کرد.

نماینده جهاد کشاورزی و بازرسان اداره کل صنعت معدن و تجارت استان تهران توضیحات لازم درباره روند عرضه مرغ در این میدان را ارائه کردند که بر اساس آن میزان عرضه مرغ گرم در میدان بهمن حدود ۴۰۰ تن و مرغ منجمد وارداتی ۴۲ تن است.

فرهیدزاده در ادامه بازدید‌های امروز با توجه به شروع عرضه گوشت تنظیم بازار وارداتی در سطح فروشگاه‌های زنجیره‌ای به صورت موردی از فروشگاه شهروند بیهقی بازدید و از وضعیت عرضه ۴ تن مرغ که در حال عرضه بود بازدید کرد.
https://jahannews.com/vdcgtt97yak9uu4.rpra.html
jahannews.com/vdcgtt97yak9uu4.rpra.html
برچسب ها: مرغ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
همه ایران تهران نیست

شهرستان ها چی میشن
United States
چرا یک شهر و چرا یک محل
United States
این گوشت های دولتی کجا می روند که در دسترس مردم نیست