شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

شهدای غزه به ۳۱ هزار و ۸۱۹ نفر افزایش یافت

سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب: 874287
وزارت بهداشت فلسطین در غزه از شهادت ۹۳ فلسطینی دیگر بر اثر حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
شهدای غزه به ۳۱ هزار و ۸۱۹ نفر افزایش یافت
به گزارش جهان نيوز، وزارت بهداشت فلسطین در غزه در اطلاعیه ای افزود: ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه جنایات خود، در ۲۴ ساعت گذشته ۹ عملیات نظامی علیه ساکنان نوار غزه انجام داد که منجر به شهادت ۹۳ فلسطینی و زحمی شدن ۱۴۵ نفر دیگر از آنها شد.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین با گذشت ۱۶۵ روز از حملات مستمر ارتش رژیم صهیونیستی علیه ساکنان غزه تاکنون آمار شهدای فلسطینی به ۳۱ هزار و ۸۱۹ نفر افزایش یافته است.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه افزود: همچنین در طی این مدت ۷۳ هزار و ۹۳۴ فلسطینی بر اثر حملات رژیم صهیونیستی مجروح شده اند.

به گزارش ایرنا، گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.
https://jahannews.com/vdcdjo0j5yt05x6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdjo0j5yt05x6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *