دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

ایلات هدف حمله موشکی قرار گرفت

دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۸
کد مطلب: 874181
ارتش اشغالگر اسرائیل از حمله موشکی در بامداد امروز به ایلات در جنوب فلسطین اشغالی خبر داد.
ایلات هدف حمله موشکی قرار گرفت
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، ارتش اشغالگر اسرائیل اعلام کرد که بندر ایلات در جنوب فلسطین اشغالی بامداد امروز (دوشنبه) هدف دو حمله موشکی قرار گرفته است.

به نوشته روزنامه یدیعوت احارانوت، سخنگوی ارتش اسرائیل در بیانیه‌ای گفت که یک هدف هوایی از سمت دریای سرخ پرتاب شده و در منطقه‌ای خالی از سکنه فرود آمده است.

در این بیانیه همچنین ادعا شده که این حمله هیچ تلفات و خسارتی در پی نداشته است.

بندر ایلات بارها تاکنون مورد حمله قرار گرفته است که اغلب نیروهای مسلح یمن مسئولیت آن را بر عهده گرفته‌اند. یمنی‌ها همچنین رژیم اسرائیل را از جانب دریای سرخ تحت محاصره دریایی قرار داده‌اند.در ادامه این حملات اداره بندر ایلات اعلام کرده است که فعالیت کشتیرانی از زمان آغاز جنگ غزه و حملات یمنی‌ها در دریای سرخ، 85 درصد کاهش یافته است.در این راستا سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس دو روز پیش در بیانیه‌ای از وقوع یک حادثه در فاصله ۱۲۰ کیلومتری الحدیده خبر داد.

نیروهای مسلح یمن روز پنجشنبه هفته گذشته نیز اعلام کرد که ۳ عملیات علیه ۳ کشتی اسرائیلی و آمریکایی را در اقیانوس هند با استفاده از موشک‌های دریایی و پهپاد انجام داده است.

یمن همچنین اعلام کرد که گسترش دامنه عملیات نظامی خود علیه کشتی‌های اسرائیل یا کشتی‌های مرتبط با آن را آغاز کرده‌ است.

در ادامه بیانیه یمن آمده بود: به کشتی‌های اسرائیلی و کشتی‌های مرتبط با این رژیم هشدار می‌دهیم که دیگر از دماغه امید خوب عبور نکنند.

نیروهای مسلح یمن در ادامه تاکید کردند که تا توقف تجاوز رژیم اشغالگر به غزه، ممانعت از حرکت کشتی‌های اسرائیلی در دریاهای سرخ، عرب و اقیانوس هند را ادامه خواهند داد.
https://jahannews.com/vdcg7t97qak9uq4.rpra.html
jahannews.com/vdcg7t97qak9uq4.rpra.html
برچسب ها: فلسطين اشغالی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *