شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۳

ترامپ: پیروز نشوم حمام خون به راه خواهد افتاد

يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۵۵
کد مطلب: 874013
ترامپ در جمع هوادارانش در اوهایو گفت اگر در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا انتخاب نشود، حمام خون در این کشور به راه خواهد افتاد.
ترامپ: پیروز نشوم حمام خون به راه خواهد افتاد
به گزارش جهان نيوز، ترامپ در جمع هوادارانش در اوهایو گفت اگر در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا انتخاب نشود، حمام خون در این کشور به راه خواهد افتاد.

بر اساس گزارش فارس، رئیس جمهور سابق آمریکا همچنین گفت اگر پیروز انتخابات نشود، مطمئن نیست انتخابات دیگری در آمریکا برگزار شود ترامپ پیش از این گفته بود بعد از انتخاب به عنوان رئیس‌جمهور، عفو برخی از متهمان حمله به کنگره را بررسی می‌کند و سال گذشته نیز در یک گردهمایی کمک مالی برای این افراد سخنرانی کرد.
 
فعالین سیاسی آمریکا نگرانی‌ها از رفتار دونالد ترامپ پس از انتخابات را ابراز کردند.

جوبایدن گفته است: فکر نمی‌کنم ترامپ در صورت شکست در انتخابات امسال، به آن اقرار کند.
 
طبق نظرسنجی هاروارد-هریس، ترامپ نسبت به بایدن از حمایت بیشتری از سوی «نسل زد» برخوردار است و به اعتقاد آن‌ها اگر ترامپ پیروز نهایی انتخابات ریاست‌جمهوری شود، می تواند تاثیرات مثبتی بر سیاست کشور داشته باشد.
 
همچنین طبق نظرسنجی اندیشکده «شورای اروپایی روابط خارجی»، تنها ۲۷ درصد اروپایی‌ها در ۱۲ کشور این قاره از بازگشت ترامپ خوشحال می‌شوند اما ۵۶ درصد گفتند که اگر او دوباره رئیس‌جمهور شود «بسیار یا نسبتاً ناامید» خواهند شد.
 
آخرین باری که یک رئیس‌جمهور و رئیس‌جمهور سابق در یک انتخابات حضور داشتند سال ۱۹۱۲ بود و آخرین رویارویی مجدد در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۹۵۶ بود.
https://jahannews.com/vdca6ynae49n0w1.k5k4.html
jahannews.com/vdca6ynae49n0w1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


1
United States
این دیوانه ی زنجیری موجب تغییرات بزرگی در آمریکا و جهان خواهد شد. هم پول دارد و هم محبوبیت
Iran, Islamic Republic of
ما ایرانی ها در پی فرصتی برای انتقام از ترامپ هستیم. امید است که قبل از ما خود آمریکایی ها این پست فطرت را به جهنم بفرستن.
Iran, Islamic Republic of
احمق خودتی آشغال