يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰

آمار ناامید کننده رئال مادرید برابر تیم گواردیولا

شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۳۶
کد مطلب: 873891
رئال مادرید در شش بازی اخیرش برابر منچسترسیتی تنها یک بار به پیروزی دست پیدا کرده است.
آمار ناامید کننده رئال مادرید برابر تیم گواردیولا
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، دور یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا قرعه کشی شد و ۸ تیم راه‌یافته به این مرحله حریفان خود را شناختند. در یکی از جذاب‌ترین و حساس‌ترین بازی‌ها دو تیم رئال مادرید و منچسترسیتی به مصاف هم خواهند رفت.

رئال پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ قهرمانان اروپا به شمار می‌آید این در حالی است که منچسترسیتی تنها یک قهرمانی در تاریخ این رقابت ها دارد که آن هم فصل قبل با هدایت گواردیولا به دست آمد. اما آمار رئال مادرید برابر سیتی گواردیولا در سال‌های اخیر ناامیدکننده بوده است به طوری که در شش تقابل اخیر دو تیم رئال تنها یک بار به پیروزی دست پیدا کرده است.

در شش تقابل اخیر دو تیم منچسترسیتی چهار بار به پیروزی دست پیدا کرده و یک بار هم تساوی به دست آمده و رئالی‌ها تنها یک بار در این شش بازی به پیروزی رسیده‌اند که این زنگ هشدار را برای شاگردان آنچلوتی به صدا درمی‌آورد.

دو تیم فصل قبل در دور نیمه‌نهایی به مصاف هم رفتند که این منچسترسیتی بود که قاطعانه راهی فینال شد و در نهایت جام را بالای سر برد.
https://jahannews.com/vdcdns0jfyt05j6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdns0jfyt05j6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *