شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۲
۴

رونمایی کیم از «قدرتمندترین» تانک جهان

پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب: 873797
رهبر کره شمالی در جدیدترین قدرتنمایی همزمان با رزمایش آمریکا و کره جنوبی، با حضور در محل نمایش و آموزش تانک‌ جدید این کشور، از آن‌ رونمایی کرد.
رونمایی کیم از «قدرتمندترین» تانک جهان
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، رسانه دولتی کره شمالی (KCNA) امروز پنجشنبه گزارش داد رهبر این کشور کیم جونگ اون به نیروهایش که در حال آموزش کار با تانک‌های جدید بودند پیوست و همزمان خواستار تلاش‌های بیشتر به منظور آمادگی برای جنگ شد.

آموزش روز چهارشنبه کره شمالی برای بررسی توانایی رزمی نیروها و شامل تانک اصلی جنگی از نوع جدید بود که کیم آن را «قدرتمندترین تانک جهان» نامید.

این اقدام همزمان با رزمایش 11 روزه کره جنوبی و آمریکا انجام شد که قرار است امروز به پایان برسد. کره شمالی رزمایش رقبای خود را تمرین حمله می‌داند.

وزارت دفاع کره شمالی پیش از این گفته بود که اقدامات نظامی را در واکنش به تمرینات نظامی کره جنوبی و آمریکا انجام خواهد داد. کیم پیش‌تر همچنین بر تمرینات شلیک توپخانه نظارت کرد.

رهبر کره شمالی 17 اسفند هم همزمان با تشدید تنش‌ها در منطقه، از ارتش خواست خود را برای یک جنگ واقعی آماده کند.










https://jahannews.com/vdci3pavyt1ayy2.cbct.html
jahannews.com/vdci3pavyt1ayy2.cbct.html
برچسب ها: کره شمالی تانک
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ایرانی
Iran, Islamic Republic of
....
معزز
Iran, Islamic Republic of
جالبه هر کشور و ملتی که با امپریالیسم و صهیونیسم همراه و برده شون نباشه میشه دیکتاتور
اراز
Iran, Islamic Republic of
چه فرقی کرد با مرگ بر آمریکا
ابراهیمی
United Kingdom
آمریکا باتوجه به تسخیر عراق در عرض ۱۶ روز آیا واقعآ نمیتواند کره شمالی را در مدت کوتاهی تصرف کند البته وسعت عراق کجا وسعت کره شمالی کجا به عبارتی شاید کره شمالی یک۲۰تم عراق هم نباشد