شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

ترافیک روان در مسیر‌های بهشت‌زهرا (س)

پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۲
کد مطلب: 873766
رییس پلیس راهور تهران بزرگ از روان بودن ترافیک در مسیر‌های منتهی به بهشت زهرا (س) خبر داد.
ترافیک روان در مسیر‌های بهشت‌زهرا (س)
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، سید ابوالفضل موسوی پور روز پنجشنبه در باره تازه‌ترین وضعیت ترافیک پنجشنبه آخر سال اظهار کرد: در راه‌های منتهی به بهشت زهرا (س) در مسیر‌های بزرگراه هاشمی شمال به جنوب، خلیج فارس، تندگویان، آزادگان، شهید نواب، محدوده علامه عسکری و داخل قطعات جدید و قدیم از حدود ساعت ۵ صبح خوشبختانه ترافیک روان و مطلوب بوده است.

رییس پلیس راهور تهران با اعلام اینکه از ابتدای صبح امروز تا جمعه شب در‌های بهشت زهرا به روی مردم باز است از شهروندان خواست که ساعت مراجعه و حضور خود را در این مکان مدیریت کنند.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران نیز در این باره بیان کرد: از صبح امروز (پنجشنبه) مراجعه مردم به بهشت زهرا (س) بسیار افزایش یافته است، اما با این وجود تاکنون در هیچ جا گره و مشکل ترافیکی به وجود نیامده است.

سرهنگ فیروز کشیر افزود: اکنون در همه مسیر‌ها و معابری که به بهشت زهرا (س) منتهی می‌شود و همچنین خیابان‌های داخلی، ترافیک روان و تردد جریان دارد.
https://jahannews.com/vdcepx8vpjh8ffi.b9bj.html
jahannews.com/vdcepx8vpjh8ffi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *