سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

شاتل تاکسی برای اولین بار اجرایی می‌شود

دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۴
کد مطلب: 873278
مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی گفت: تخفیفات مراکز اقامتی و پذیرایی بین ۱۵ تا ۲۵ درصدی پیش بینی شده است و تحقق این موضوع توسط دستگاه‌های نظارتی ارزیابی خواهد شد.
شاتل تاکسی برای اولین بار اجرایی می‌شود
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، محمد صائبی مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری تهران طی مصاحبه‌ای با رادیو تهران ضمن تشکر از رادیو تهران که در ایام انتخابات به جهت تولیدات مختلف و قابل توجه با موضوع انتخابات، در مورد پیش بینی‌های دستگاه‌ها در مورد سفر‌های نوروزی اظهار داشت: تقارن عید نوروز و ماه مبارک رمضان که بحث گردشگری شبانه برنامه ریزی و وزارت میراث فرهنگی، شهرداری‌ها و دستگاه‌هایی که بحث گردشگری شبانه را پیگیری می‌کنند، در مراکز گردشگری افطاری ساده برای مسافران در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: تخفیفات مراکز اقامتی و پذیرایی بین ۱۵ تا ۲۵ درصدی پیش بینی شده است و تحقق این موضوع توسط دستگاه‌های نظارتی ارزیابی خواهد شد.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد سفراستان تهران عنوان کرد: شهرداری‌های استان تهران علاوه بر کار‌های فرهنگی و اجتماعی، در شهرداری تهران شاتل تاکسی برای اولین بار توسط شهرداری اجرا می‌شود و درآن مسیر‌هایی برای گردشگری در نظر گرفته شده است.

محمدصائبی گفت: پیگیری تسهیل سفر‌های نوروزی و بهینه‌سازی سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها در دستور کار است و کمپین ۳۰ _ ۶۰ ورودی شهر‌ها در ۳۰کیلومتری ورودی به منظور جلوگیری از تصادفات، رفع خستگی و سلامت مسافران برنامه‌های خاصی در نظرگرفته شده است.

صائبی افزود این اقدامات در سایه همکاری و همدلی تمام دستگاه‌های اجرایی، امدادی، خدماتی، انتظامی و امنیتی انجام و نتیجه آن آرامش و آسایش مسافرین در ایام نوروز می‌باشد.
https://jahannews.com/vdccm1q442bqmi8.ala2.html
jahannews.com/vdccm1q442bqmi8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *