يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

فعالیت شبانه‌روزی بهشت‌ زهرا در آخر سال

يکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۴۱
کد مطلب: 873177
مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) درباره فعالیت بهشت‌ زهرا در روز‌های پایانی سال گفت: در نظر داریم که در‌های اصلی بهشت زهرا طبق روال سال‌های گذشته برای آخرین پنجشنبه و جمعه آخر سال باز باشد؛ این موضوع در جلسه شورای تامین استان تهران مطرح می‌شود.
فعالیت شبانه‌روزی بهشت‌ زهرا در آخر سال
به گزارش جهان نيوز به نقل از شهر، محمدجواد تاجیک درباره چگونگی فعالیت بهشت زهرا (س) اظهار کرد: «آخرین پنج‌شنبه و جمعه سال» و «لحظه تحویل سال» در سال جاری با ماه مبارک رمضان مصادف شده است. در نظر داریم که درب‌های اصلی بهشت زهرا طبق روال سال‌های گذشته برای آخرین پنج‌شنبه و جمعه سال باز باشد؛ بر این اساس در صورت تایید شورای تامین، درب‌های اصلی بهشت زهرا از روز پنج‌شنبه (۲۴ اسفند) باز می‌شود و تا پایان وقت روز جمعه (۲۵ اسفند) باز است.

وی ادامه داد: چگونگی فعالیت بهشت‌زهرا در جلسه شورای تامین استان تهران که فردا، دوشنبه (۲۱ اسفند) برگزار می‌شود، مطرح می‌کنیم و اگر موضوع فعالیت بهشت زهرا به تصویب شورای تامین برسد، اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

تاجیک با بیان اینکه تمهیدات ترافیکی، انتظامی و خدماتی برای روز‌های پایانی سال درنظر گرفته‌ایم، اعلام کرد: تمهیدات درنظر گرفته شده طی چند روز آینده به اطلاع مردم می‌رسانیم. سازمان بهداشت زهرا به منظور انجام تمهیدات درنظر گرفته شده با مسئولان امر جلساتی برگزار کرده است.

وی درباره برنامه سازمان برای لحظه تحویل سال گفت: برنامه لحظه تحویل سال در محل گلزار شهدا برگزار می‌شود. همچنین افراد می‌توانند با حضور در فضای عمومی در کنار اهل قبور حضور یابند.

تاجیک درباره برنامه‌های بهشت زهرا برای ماه مبارک رمضان گفت: درنظر داریم که درب‌های گلزار شهدا برای شب‌های جمعه، قدر و شب‌هایی که روز بعد از آن تعطیل هستند، باز کنیم. این موضوع نیز در جلسه شورای تامین استان تهران مطرح می‌شود؛ اگر اعضای شورای تامین درخصوص باز بودن درب‌های بهشت‌زهرا نقطه نظر داشته باشند، نکات خود را مطرح می‌کنند و سپسس بر اساس اظهارات مطرح شده تصمیم می‌گیریم.
https://jahannews.com/vdca0ena049n061.k5k4.html
jahannews.com/vdca0ena049n061.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *