شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱

افشای برنامه ۱۰ ساله نتانیاهو در غزه

جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۲
کد مطلب: 872876
یک روزنامه صهیونیستی برنامه ۱۰ ساله رژیم اسراییل را برای ماندن در غزه افشا کرد.
افشای برنامه ۱۰ ساله نتانیاهو در غزه
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایرنا، روزنامه تایمز رژیم صهیونیستی در گزارشی، برنامه ۱۰ ساله «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر این رژیم برای ماندن در غزه را افشا کرد.

این روزنامه به نقل از برخی مسئولان در تل‌آویو گزارش داد، اطلاعات به دست آمده نشان می‌دهد که رژیم صهیونیستی در مرحله اول جنگ، به دنبال از بین بردن جنبش حماس است که یک الی دو سال به طول می‌انجامد.

در این گزارش آمده است که رژیم اشغالگر قصد دارد بعد از آن به مدت ۸ سال در غزه بماند تا یک دولت جایگزین به جای جنبش حماس در این منطقه مستقر شود.

رژیم صهیونیستی می‌خواهد در این مدت به طور مداوم در نوار غزه حضور داشته باشد.

در بخشی از این گزارش آمده است که نوار غزه بعد از ۵ الی۱۰ سال دقیقا همانند وضعیت کنونی کرانه‌باختری را خواهد داشت.

رژیم صهیونیستی قصد دارد که عملیات نامحدودی علیه پایگاه‌های مقاومت در عمق نوار غزه در این مدت انجام دهد و این منطقه را از سلاح سنگین خلع کند و بخشی از آن را تحت کنترل گروه فلسطینی مانند تشکیلات خودگردان قرار دهد.

بر اساس این گزارش، نوار غزه در این مرحله شاهد یورش‌هایی خواهد بود که ارتش رژیم صهیونیستی اکنون در کرانه‌باختری انجام می‌دهد و بازداشت‌های شبانه به‌طور مداوم در خان‌یونس و الشجاعیه انجام خواهد شد.

نتانیاهو و افراد نزدیک به او توقع ندارند که حکومت نظامی صهیونیستی در نوار غزه ایجاد شود و شهرک‌سازی نیز در این باریکه انجام نخواهد شد، اما تل آویو از دور، غزه را کنترل خواهد کرد.

نتانیاهو پیش از این چندین بار اعلام کرده بود که هدف از جنگ علیه غزه، از بین بردن حماس و آزادی اسرای صهیونیست در غزه است، اما تاکنون موفق نشد که اهداف اعلام شده خود را محقق کند.
https://jahannews.com/vdcfe0dcvw6deca.igiw.html
jahannews.com/vdcfe0dcvw6deca.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
نتانیاهو 10 سال دیگر را نخواهد دید