چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰

کاهش ۵۰ درصدی حوادث چهارشنبه‌ سوری

سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۴
کد مطلب: 872558
سازمان اورژانس استان تهران از کاهش ۵۰ درصدی حوادث چهارشنبه‌سوری در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته خبر داد.
کاهش ۵۰ درصدی حوادث چهارشنبه‌ سوری
به گزارش جهان نيوز، روابط عمومی و امور بین‌الملل اورژانس استان تهران، بر اساس آخرین گزارش حوادث چهارشنبه سوری در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد کاهش داشته است.

از ۱ تا ۱۵ اسفندماه سال ۱۴۰۲، ۱۵ نفر در حوادث ناشی از چهارشنبه‌سوری دچار مصدومیت شدند که متاسفانه یک نفر جان خود را از دست داد. ۶ نفر از مصدومان پس از اقدامات اولیه توسط کارشناسان اورژانس به مراکز درمانی منتقل و هفت نفر نیز در محل حادثه درمان شدند.

این آمار در حالی است که در همین بازه زمانی در سال ۱۴۰۱، ۳۰ نفر در حوادث چهارشنبه سوری مصدومیت شده بودند که چهار نفر جان خود را از دست داده، ۱۱ نفر به مراکز درمانی منتقل و ۱۵ نفر در محل حادثه درمان شده بودند.

کاهش ۵۰ درصدی حوادث چهارشنبه سوری در سال ۱۴۰۲، نشان دهنده اثرگذاری برنامه‌های آموزشی و اطلاع رسانی گسترده در خصوص خطرات این شب خطرناک است.

با این حال، اورژانس استان تهران از مردم استان تقاضا دارد تا همچنان با رعایت نکات ایمنی، از بروز حوادث ناگوار در چهارشنبه سوری جلوگیری کنند.
 
https://jahannews.com/vdccpiq442bqmp8.ala2.html
jahannews.com/vdccpiq442bqmp8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *