شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱

طارمی مثل امباپه است

دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۳:۰۵
کد مطلب: 871325
رئیس باشگاه پورتو در واکنش به جدایی احتمالی مهدی طارمی، گفت: شرایط او مثل امباپه است و می‌خواهد بعد از اتمام قراردادش به تیم دیگری برود. برای ما بازیکنانی که در پورتو می‌مانند، مهم هستند.
طارمی مثل امباپه است
به گزارش جهان نيوز، پینتو داکاستا رئیس باشگاه پورتو در گفت‌وگو با رسانه‌های پرتغالی در خصوص جدایی احتمالی مهدی طارمی مهاجم ایرانی این تیم و پیوستن به اینتر در پایان فصل جاری، اظهار داشت: جدایی مهدی طارمی مهم است اما آنهایی که همچنان در پورتو حضور دارند، اهمیت بیشتری دارند.

وی افزود: او و سایر نفراتی که به پایان قرارداد خود می‌رسند، حق انتخاب دارند. هر بازیکنی می‌تواند برای آینده‌اش تصمیم‌گیری کند و این مساله طبیعی است.

رئیس باشگاه پورتو بیان کرد: شرایط طارمی مثل امباپه است. طارمی می‌خواهد به اینتر برود و امباپه نیز با اتمام قراردادش، پاریس را به مقصد مادرید ترک می کند. با تمام قرارداد بازیکنان، کاری از دست ما برنمی‌آید و برای همه بازیکنان آرزوی موفقیت داریم.

گفتی است، مهدی طارمی پس از حضوری موفق در باشگاه پورتو، قصد دارد در پایان فصل جاری و پس از اتمام قراردادش با این باشگاه پرتغالی، راهی اینتر ایتالیا شود.
https://jahannews.com/vdcdxf0jkyt05s6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdxf0jkyt05s6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مثل مقایسه پراید با بنز