يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

۱۰۶ شهید و ۱۶۰ زخمی در ۲۴ ساعت گذشته در غزه

شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۲:۱۱
کد مطلب: 871153
وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که در حمله‌های ۲۴ ساعت گذشته رژیم صهیونیستی به غزه ۱۰۴ فلسطینی به شهادت رسیده و ۱۶۰ نفر دیگر زخمی شده‌اند.
۱۰۶ شهید و ۱۶۰ زخمی در ۲۴ ساعت گذشته در غزه
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، وزارت بهداشت غزه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ جنایت در نوار غزه انجام داده که قربانیان این حمله‌ها به ۱۰۶ شهید و ۱۶۰ زخمی رسیده است.

بر اساس این گزارش، تعداد شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه از ابتدای هفتم اکتبر تاکنون به عدد ۲۹۵۱۴ نفر رسیده و تعداد زخمی‌ها نیز بالغ بر ۶۹۶۱۶ نفر است.

دفتر رسانه‌ای دولت غزه دیشب با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که در حمله رژیم صهیونیستی به چهار منزل در مرکز نوار غزه دست کم ۴۰ فلسطینی به شهادت رسیده و بیش از ۱۰۰ نفر دیگر زخمی شدند.

این بیانیه می‌افزاید که اشغالگران جنایت وحشتناکی را در استان مرکزی غزه انجام دادند و جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به ۴ منزل مسکونی حمله کردند که تلفات گسترده‌ای را در میان غیرنظامیان به جای گذاشته است. ۹۰ درصد از شهدای این حادثه زنان و کودکان هستند.

دولت غزه رژیم صهیونیستی، آمریکا و جامعه جهانی را مسئول کامل این جنایت‌ها توصیف و از جهانیان خواست تا برای توقف نسل کشی ارتش اشغالگر صهیونیستی ضد زنان و کودکان فلسطینی به صورت فوری وتاثیرگذار وارد عمل شوند.

در همین راستا جنگنده‌های رژیم صهیونیستی دیشب مواضعی در اردوگاه جنین در کرانه باختری را هدف حملات موشکی خود قرار دادند. بر اساس اعلام منابع محلی، هواپیما‌های بدون سرنشین صهیونیستی یک خودرو را در اردوگاه جنین منهدم کردند. بر اثر این حمله یک فلسطینی به شهادت رسیده و ۱۵ نفر دیگر زخمی شدند.

همچنین از دیر بلح نیز گزارش می‌رسد اشغالگران رژیم صهیونیستی برخی منازل مسکونی در این شهر را هدف حمله موشکی خود قرار دادند.
https://jahannews.com/vdccpsq412bqms8.ala2.html
jahannews.com/vdccpsq412bqms8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *