يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
وزیر اطلاعات:

داعش از حکمرانی مایوس شده؛ در منطقه سرگردان است/ برای اقدامات تروریستی آمریکا و اسرائیل استفاده می‌شوند

چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۹
کد مطلب: 870958
نکته مهمی که وجود دارد این است که داعش که از حکمرانی مایوس شده است در منطقه سرگردان است و آمریکا و رژیم صهیونیست و عوامل آنان نیز در جهت اقدامات تروریستی از آنها بهره‌برداری می‌کنند.
داعش از حکمرانی مایوس شده؛ در منطقه سرگردان است/ برای اقدامات تروریستی آمریکا و اسرائیل استفاده می‌شوند
به گزارش جهان نيوز، سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات صبح امروز (چهارشنبه، دوم اسفندماه) در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران گفت: ان شاالله با کمک وزارت کشور و حضور همه مردم ایران امنیت انتخابات برقرار خواهد شد.

بازگشت اموال مردم با کمک توسط سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و قوه قضائیه را به همه مردم ایران تبریک می‌گویم و این اتفاق ارزشمندی برای کشور بود.وزیر اطلاعات تصریح کرد: در راهپیمایی ۲۲ بهمن با همکاری و هم‌افزایی که بین مجموعه‌های اطلاعاتی و امنیتی برقرار شد راهپیمایی در کمال امنیت انجام شد.

ان اشالله در انتخابات نیز در کمال امنیت برگزار خواهد شد.خطیب خاطر نشان کرد: نکته مهمی که وجود دارد این است که داعش که از حکمرانی مایوس شده ، در منطقه سرگردان است و آمریکا و رژیم صهیونیست و عوامل آنان نیز در جهت اقدامات تروریستی از آن ها بهره‌برداری می‌کنند.
https://jahannews.com/vdcen78vvjh8foi.b9bj.html
jahannews.com/vdcen78vvjh8foi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *