جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۰

جاسازی ویژه ۳۵۰ بسته هروئین +جزئیات

دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب: 870754
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری ۴ سرنشین یک دستگاه خودرو سواری و کشف ۳۵۰ بسته هروئین از معده آنها خبر داد.
جاسازی ویژه ۳۵۰ بسته هروئین +جزئیات
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، سرهنگ احمد نیکبخت اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی حین کنترل ترددها در ورودی یک از محور‌های مواصلاتی استان اصفهان به سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری درباره حمل مواد مخدر به صورت بلع در معده، مشکوک و بلافاصله برای بررسی بیشتر وارد عمل شدند.  

وی  ‌افزود: پس از انتقال این افراد به مقر انتظامی و با انجام اقدامات پزشکی مشخص شد معده این 4 نفر حاوی بسته های هروئین است و در ادامه 350 بسته هروئین به وزن 3  کیلو از معده این افراد خارج شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در خصوص حمل و توزیع مواد مخدر مراتب را سریعاً از طریق تماس با شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.
 
https://jahannews.com/vdciwuav5t1ayy2.cbct.html
jahannews.com/vdciwuav5t1ayy2.cbct.html
برچسب ها: هروئین سوداگر مرگ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *