يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

دستگیری اعضای چند باند زورگیری و سرقت

دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۵
کد مطلب: 870742
رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری اعضای چند باند زورگیری و سرقت خبر داد.
دستگیری اعضای چند باند زورگیری و سرقت
به گزارش جهان نيوز، سردار علی ولیپور گودرزی گفت: ۶۱ سارق و زورگیر و ۱۰ مالخر طی چند روز اخیر دستگیر و ۵۰۰ موبایل مسروقه کشف شد.

وی افزود: مالخران این گوشی‌ها مسروقه را بیشتر به کشورهای همسایه می‌فرستادند. به هیچ سارق زورگیری از ابتدای امسال مرخصی داده نشده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: با تعامل خوبی که با دادستان تهران انجام شده تمامی این متهمان تا تکمیل پرونده در بازداشت موقت هستند تا نفرات بعدی دستگیر شوند.

وی ادامه داد: که با دستور دادستان تهران، این افراد بازداشت موقت شده اند و به آنها به هیچ عنوان مرخصی به ویژه با توجه به اینکه در ایام پایانی سال هستیم داده نمی‌شود که قطعاً با این اقدام آرامش و امنیت به جامعه تزریق می‌شود.

وی افزود: از ابتدای امسال به هیچ سارق زورگیری به هیچ عنوان مرخصی داده نشده است.

سردار گودرزی با اشاره به نزدیک شدن ایام پایانی سال به شهروندان هشدار داد و گفت:

حتماً به هنگام استفاده از گوشی همراه مراقب اطراف خود باشند تا طعمه سارقان قرار نگیرند همچنین اگر قصد مسافرت دارند منزل خود را علاوه بر مجهز کردن به تجهیزاتی مثل دوربین و دزدگیر، به همسایه یا فرد قابل اعتماد خود نیز بسپارند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت همچنین گفت: طرح پابند الکترونیک برای افرادی که بیش از سه بار سابقه جرایم خشن داشته باشند، به زودی اجرا می‌شود.
https://jahannews.com/vdcfjxdc0w6deea.igiw.html
jahannews.com/vdcfjxdc0w6deea.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *