شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱

جدیدترین آمار تلفات ارتش اسرائیل در جنگ غزه

يکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۳
کد مطلب: 870603
ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه اعلام قطره‌چکانی شمار تلفاتش در جنگ غزه، جدیدترین آمار نظامیان کشته و زخمی شده خود در این جنگ را شب گذشته اعلام کرد.
جدیدترین آمار تلفات ارتش اسرائیل در جنگ غزه
به گزارش جهان نيوز، «از اکتبر گذشته ۵۷۶ افسر و سرباز اسرائیلی کشته و ۲۹۱۸ نظامی زخمی شده‌اند» . این جدیدترین آمار اعلامی ارتش رژیم صهیونیستی درباره تلفات خود در جنگ غزه است که شب گذشته اعلام کرد.به نوشته روزنامه رأی الیوم، ارتش این رژیم در صد و سی و چهارمین روز تجاوز به غزه اعلام کرد که طی چند ساعت گذشته ۲ نظامی عضو یگان ویژه «ماگلان» در نبردهای جنوب نوار غزه به شدت زخمی شده‌اند. اما حتی رسانه‌های اسرائیلی شمار واقعی تلفات انسانی ارتش رژیم اشغالگر را بسیار بالاتر از چیزی می‌دانند که تل‌آویو اعلام می‌کند.
 
این در حالی است که تلویزیون رژیم صهیونیستی، چند روز پیش گزارش داد مرکز توانبخشی ارتش اسرائیل پیش‌بینی کرده که بزودی ۲۰ هزار نفر دیگر از نظامیان زخمی اسرائیل در سال جاری میلادی به استفاده از خدمات توانبخشی نیاز داشته باشند و دست‌کم ۸۰ درصد آنها (۱۶۰۰۰ نفر) به دلیل جراحت‌های ناشی از جنگ خدمات دریافت کند.اما وزارت جنگ اسرائیل می‌گوید از زمان آغاز جنگ در غزه از روز ۷ اکتبر، بیش از ۵۵۰۰ نظامی اسرائیلی به مراکز توانبخشی ارتش این رژیم مراجعه کرده‌اند.
 
از سوی دیگر مقاومت فلسطین همچنان در محورهای مختلف در حال نبرد با اشغالگران اسرائیلی است و در حال حاضر درگیری‌های شدیدی در مناطق مختلف خان‌یونس در جریان است. ارتش اسرائیل در حالی به شدت بر انتشار آمار واقعی کشته‌شدگان و مجروحان خود در نبردهای زمینی در نوار غزه نظارت دارد که داده‌های دقیق و ویدئوهای منتشر شده توسط مقاومت فلسطین نشان می‌دهد که خسارات جانی و مالی وارده به ارتش اشغالگر بسیار بیشتر از آنچه اعلام می‌شود است.
https://jahannews.com/vdcbggbwfrhbz0p.uiur.html
jahannews.com/vdcbggbwfrhbz0p.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


امید
Iran, Islamic Republic of
باید نسل کثیف صهیونیست های حرومزاده را از روی زمین ریشه کن کنیم.