يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

گاردریل جان راننده جوان را گرفت +عکس

شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۸
کد مطلب: 870504
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از تصادف یک دستگاه خودروی سواری در بزرگراه آزادگان خبر داد و گفت: در این حادثه یک مرد ۴۵ ساله جان باخت.
گاردریل جان راننده جوان را گرفت +عکس
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، جلال ملکی گفت: ساعت ۲۳ و ۳۲ دقیقه شب گذشته یک مورد حادثه تصادف در مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان نرسیده به بزرگراه ساوه به سارمان آتش نشانی اعلام شد و بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: آتش نشانان در محل مشاهده کردند، یک دستگاه خودروی سواری دنا به هنگام حرکت در این مسیر به دلیل نامشخصی از مسیر اصلی منحرف شده و به شدت با گاردریل‌های فلزی کنار بزرگراه برخورده کرده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: شدت برخورد خودرو به گونه‌ای بود که گاردریل شکسته شده و قسمت‌های جلوی خودرو را شکاف داده بود.

این مقام مسئول با بیان اینکه راننده ۴۵ ساله در داخل خودرو محبوس شده بود، افزود: آتش نشانان عملیات رهاسازی را آغاز و راننده را خارج کردند که به تایید عوامل اورژانس مشخص شد وی جان خود را از دست داده است.

ملکی با بیان اینکه آتش نشانان گاردریل را برش دادند و خودرو به محل امنی منتقل شد، گفت: ساعت ۱۲ دقیقه بامداد امروز عملیات به پایان رسید و عوامل راهور علت حادثه را بررسی و اعلام نظر خواهند کرد.
 
https://jahannews.com/vdcbggbwarhbzsp.uiur.html
jahannews.com/vdcbggbwarhbzsp.uiur.html
برچسب ها: گارد ریل تصادف
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *