جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰
۱

وحیدی: رای مردم در نظام اسلامی رای حقیقی است

جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۵
کد مطلب: 870400
وزیر کشور انتخابات را تبلور قدرت مردم در تعیین سرنوشت خویش توصیف کرد و گفت: رای مردم در نظام اسلامی رای حقیقی است.
وحیدی: رای مردم در نظام اسلامی رای حقیقی است
به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان، احمد وحیدی روز جمعه در جمع نمایندگان اقشار مردم اصفهان، تاکید کرد: رأی مردم در نظام اسلامی رأی حقیقی است.

وی افزود: حدود ۲ هفته دیگر تا برگزاری انتخابات باقی مانده و مباحث مربوط به انتخابات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وزیر کشور با بیان اینکه امام خمینی (ره) نظامی بر اساس رأی مردم تشکیل دادند، ادامه داد: حتی در طول جنگ یک انتخابات در ایران عقب نیفتاده و در کمال سلامت و امنیت کامل برگزار شده است.

وحیدی، انتخابات را تبلور قدرت مردم در تعیین سرنوشت خویش توصیف کرد و گفت: همانگونه که امام راحل (ره) فرمودند میزان رأی مردم است که نشان دهنده عمق نظر مردم در نظام جمهوری اسلامی است.

وی جایگاه مجلس شورای اسلامی را بسیار مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی، مجلس شورای اسلامی است که در رأس امور است.

وحیدی با اشاره به اهمیت مشارکت در انتخابات، اضافه کرد: مشارکت مردم در انتخابات نعمت است و همه اقشار جامعه دارای یک رأی مساوی هستند.

وی یادآور شد: امروز دشمنان و در راس آن‌ها آمریکا به دنبال مایوس کردن مردم و کاهش مشارکت در انتخابات هستند.

وزیر کشور با بیان اینکه ۳۳ هزار طرح با اعتبار ۶۶۶ همت افتتاح شده است، تصریح کرد: در این راستا باید نسبت به اطلاع‌رسانی دستاورد‌ها بیشتر دقت کرد و این موضوع از جمله مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وحیدی گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی در تمامی عرصه‌های تولیدی حضور فعالی دارد.
وی عنوان کرد: امروز مایوس کردن مردم، بدترین گناه است.

وی تصریح کرد: به حول الهی و با تلاش‌های مسئولان و پیگیری شخص رئیس جمهور، در حوزه‌های مختلف با همت مردم دستاورد‌های خوبی رخ داده است.

وزیر کشور همگان را به مشارکت در انتخابات دعوت کرد و گفت: بزرگ‌ترین جهاد در این ایام حضور در انتخابات است، زیرا این حضور دشمن‌شکن است.
https://jahannews.com/vdcgzz97zak9ut4.rpra.html
jahannews.com/vdcgzz97zak9ut4.rpra.html
برچسب ها: وحیدی وزیر کشور
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اقای وحیدی گرچه رای مردم حقیقی است ولی متاسفانه عملا در مسیر بهبودی وضعیت فرهنگی / اجتماعی و اقتصادی مردم اثری ندارد . !!!