دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

استقبال شهرداری از خرید اتوبوس‌های باکیفیت

سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۲۹
کد مطلب: 870064
رئیس شورای شهر تهران گفت: هر شرکت‌ اتوبوس‌سازی که بتواند خودروی خوب و باکیفیت ارائه دهد شورای شهر و شهرداری تهران دست آن را می‌بوسد و حتماً اتوبوس خریداری خواهد کرد.
استقبال شهرداری از خرید اتوبوس‌های باکیفیت
 به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان، مهدی چمران در حاشیه دویست و پانزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به علت تاخیر در برگزاری جلسه امروز شورا، اظهار کرد: دو جلسه پیاپی برگزار شد به همین دلیل جلسه صحن دیرتر برگزار شد.

وی به تقدیر از بانوان انقلاب در شورا پرداخت و سپس درباره جلسه امروز توضیح داد: عوارض ساختمانی در این جلسه مورد بررسی قرار خواهد گرفت به طوری که عوارض و ارزش‌های معاملاتی و تبصره‌ها بررسی خواهد شد؛ گرچه به نظر می‌رسد ادامه آن به جلسه آینده موکول شود.

چمران با بیان اینکه عوارض از وزارت کشور و به دنبال آن معاونت شهرسازی دیر رسید و ناچار شدیم جلسات بیشتری برگزار کنیم، تصریح کرد: رقم عوارض در جلسه صحن شورا تصویب خواهد شد.

وی با اعلام اینکه هر شرکت اتوبوس‌سازی که بتواند خودروی خوب با کیفیت ارائه دهد شورا و شهرداری دست آن را می‌بوسد و حتماً اتوبوس خریداری خواهد کرد، گفت: ما اتوبوسی می‌خواهیم که گوشه خیابان خراب نشود. اختلاف قیمت زیاد است. ما از خرید از تولیدکننده داخلی استقبال می‌کنیم، اما نه به‌گونه‌ای که ضرر کنیم.

چمران با بیان اینکه منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد اعلام کرد که به دلیل حضور دبیرکل سازمان جهانی گردشگری در نمایشگاه گردشگری شرکت کرده است، یادآور شد: بنده حضور نخواهم یافت و از دیگر اعضا نیز خواسته‌ام در نمایشگاه حضور نیابند. برگزاری این نمایشگاه غیرقانونی نیست، اما تاکید ما این است نمایشگاه در فضا‌هایی برگزار شود که قابلیت و ظرفیت دارد.
https://jahannews.com/vdccexq402bqmx8.ala2.html
jahannews.com/vdccexq402bqmx8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *