شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱

دستگیری باند سارقان حرفه‌ای توسط پلیس

دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب: 869948
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری باند سارقان حرفه‌ای و سابقه دار لوازم و محتویات خودرو‌ها خبر داد.
دستگیری باند سارقان حرفه‌ای توسط پلیس
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ علی قاسم پور  رئیس پلیس پیشگیری گفت: در پی مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته‌های اخیر، درخصوص سرقت محتویات و قطعات خودرو در محدوده بلوار "فردوس" پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار عوامل عملیات کلانتری ۱۳۳ این محل قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهمان با پرسه زنی در مناطق جرم خیز و شناسایی خودرو‌های سواری که از ایمنی کمتری برخوردار بودند، در فرصت مناسبی قفل کاپوت خودرو را تخریب و باطری خودرو‌ها را به سرقت می‌برند.

این مقام انتظامی در ادامه ابراز داشت: مأموران کلانتری ۱۳۳ شهر زیبا با با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی، در نهایت در شانزدهم بهمن ماه متهمان را سوار بر خودرو پرشیا مشاهده و طی یک عملیات تعقیب و گریز و با استفاده از قانون بکارگیری سلاح موفق به متوقف کردن خودرو و در نهایت دستگیری هر ۳ متهم شدند.

وی گفت: در بازجویی از متهمان موفق به کشف مخفیگاه متهمان شده و بلافاصله با هماهنگی‌های قضائی تیمی از ماموران به مخفیگاه متهمان وارد شده و تعدادی باطری خودرو به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال از مخفیگاه متهمان کشف گردید.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: پرونده دارای ۱۰ شاکی بوده که همگی متهمان را مورد شناسایی قرار داده و متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.
https://jahannews.com/vdcba9bwwrhb09p.uiur.html
jahannews.com/vdcba9bwwrhb09p.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
خب حالا مراجع قضائي با اينها چه مي كند ؟