شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

دستگیری باند سارقان خودرو در تهران

دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۹
کد مطلب: 869905
رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اشاره به دستگیری اعضای یک باند سرقت خودرو در جنوب تهران، گفت: این متهمان ضمن اعتراف به جرایم خود، با دستور مرجع قضایی به زندان منتقل شدند.
دستگیری باند سارقان خودرو در تهران
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، سردار کارآگاه علی ولی پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: با دریافت اخباری در خصوص سرقت چند دستگاه خودروی وانت در محدوده جنوب تهران، از سوی کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت خودرو پلیس آگاهی تهران بزرگ، پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و جزئیات آن در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و بر حسب دستور قضائی تحقیقات پیرامون شناسایی متهمان پرونده آغاز شد.

این مقام انتظامی عنوان داشت: در تحقیقات مشخص شد که ۲ سارق سابقه دار به نام‌های "ولی" و "ابراهیم" با همدستی یکدیگر در محدوده‌های جنوب تهران خصوصاً محله‌های میدان خراسان و صفاری پرسه زده و با شناسایی خودروهای وانت که تجهیزات ایمنی مناسبی ندارند اقدام به سرقت آن می‌کنند.

وی افزود: با دریافت این اطلاعات پیگیری‌های در محله‌های مذکور آغاز و کارآگاهان موفق شدند یکی از این ۲ سارق را طی یک عملیات ضربتی در مخفیگاه خود واقع در همان محله خراسان دستگیر و برای تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل کنند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم تعدادی اوراق و مدارک مسروقه خودرو کشف شد که در استعلام‌های انجام شده مشخص شد این اسناد متعلق به یک خودرو مسروقه دیگر است که مدتی پیش در همان محدوده به سرقت رفته است.

وی اظهار داشت: به این ترتیب مالک خودرو مسروقه شناسایی شده و پس از مراجعه به پلیس آگاهی برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد و متهم نیز در بازجویی‌های انجام شده ضمن اعتراف به جرم خود مخفیگاه همدست خود را معرفی کرد که این متهم نیز در عملیاتی ضربتی از سوی کارآگاهان دستگیر شد.

سردار ولیپور گودرزی، در ادامه با اشاره به این مطلب که متهمان در اعترافات خود اعلام داشتند که خودروهای مسروقه را به مال‌خران در شهرستان‌های اطراف تهران فروخته‌اند، گفت: این متهمان خودروی مسروقه را به مبلغ ۱۱ میلیون تومان فروخته بودند که کارآگاهان پلیس موفق شدند مال خر را شناسایی و او را نیز در یک عملیات ضربتی دستگیر کنند.

وی بیان داشت: مال خر خودروهای مسروقه نیز که "قاسم" نام داشت، در بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف و گفت که خودرو را در شهرستان قم به شخصی به نام "امیر" به مبلغ ۲۵ میلیون تومان فروخته، است که این متهم نیز با هماهنگی‌های قضائی و همکاری کارآگاهان پلیس آگاهی قم شناسایی و دستگیر شد که در تحقیقات انجام شده ضمن اعتراف به جرم خود به همراه سایر متهمان و با دستور بازپرس شعبه ۹ دادسرای ناحیه ۱۵ راهی زندان شدند.
https://jahannews.com/vdce7o8vnjh8poi.b9bj.html
jahannews.com/vdce7o8vnjh8poi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *