شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

سارق مامورنما حین سرقت دستگیر شد

جمعه ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۳
کد مطلب: 869569
فرمانده انتظامی مشهد گفت: با هوشیاری ماموران انتظامی متهم به ۱۴ فقره سرقت کابل های برق در پوشش مامور به دام افتاد.
سارق مامورنما حین سرقت دستگیر شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، سرهنگ احمد نگهبان  در تشریح جزئیات این پرونده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد اظهارداشت:ماموران گشت کلانتری شهید فیاض بخش هنگام گشت زنی در محدوده خیابان امام خمینی(ره) به راکب یک دستگاه موتورسیکلت که لباس مامور یکی از ادارات را بر تن داشت مشکوک شده و او را تحت نظر می‌گیرد.

وی افزود: دقایقی از این ماجرا می گذرد که مرد جوان موتورش را کنار ستون برق پارک می کند و در حال بالا رفتن از ستون برق مامور گشت برای بررسی بیشتر وارد عمل می شود و با توجه به پاسخ های ضد و نقیض و همراه نداشتن کارت شناسایی او را به مقر انتظامی منتقل می‌کند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با استعلام از اداره موردنظر و سامانه های پلیسی مشخص شد این فرد مامورنما بوده و دارای چند فقره سابقه سرقت است.

سرهنگ نگهبان بیان کرد: متهم که دستش رو شده بود در ادامه تحقیقات و مواجهه با ادله و مستندات کشف شده به 14 فقره سرقت در پوشش مامور در سطح شهر مشهد اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.
https://jahannews.com/vdcaionao49nim1.k5k4.html
jahannews.com/vdcaionao49nim1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *