شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

مدیرورزشی اینتر مذاکره با طارمی را تأیید کرد

پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۱
کد مطلب: 869504
مدیر ورزشی باشگاه اینتر تمایل این باشگاه به جذب مهاجم ایرانی تیم فوتبال فوتبال اینتر را تأیید کرد.
مدیرورزشی اینتر مذاکره با طارمی را تأیید کرد
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، پیرو اوسیلیو مدیرورزشی باشگاه اینتر در حاشیه یک مراسم در شهر میلان به سؤالات خبرنگاران درباره برنامه‌های او و همکارانش برای تقویت تیم در بازار نقل‌وانتقالات تابستان پاسخ داد و تمایل این باشگاه به جذب مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو را تأیید کرد.

اوسیلیو در پاسخ به سؤال خبرنگاری که صحت و سقم تمایل اینتر به جذب مهدی طارمی و پیوتر زیلینسکی بازیکن تیم فوتبال ناپولی را جویا شد، گفت: پنهان کردن این مسئله فایده‌ای ندارد. بله ما داریم روی این موضوع کار می‌کنیم. دوست نداریم برای طرفین مقابل‌مان مهلت یا ضرب‌الاجل تعیین کنیم. ما به هر دو باشگاه گفته‌ایم که در حال مذاکره با این بازیکنان هستیم و تماس‌هایی برقرار شده است. ببینیم آیا در نهایت این مذاکرات به نتیجه‌ای قطعی منجر خواهد شد یا نه.

طارمی تا پایان فصل جاری با پورتو قرارداد دارد و به همین دلیل طبق قوانین فیفا از ابتدای سال 2024 این اجازه را پیدا کرد که با هر تیمی که می‌خواهد برای فصل آینده وارد مذاکره شود.
https://jahannews.com/vdcjyheoxuqemiz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjyheoxuqemiz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *