شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

شورای وحدت: دنبال لیست مستقل هستیم

چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۵
کد مطلب: 869406
سخنگوی شورای وحدت گفت: ما دیروز جلسه شورای عالی وحدت را داشتیم و تصمیم این شورای عالی این بود که شورای وحدت فهرست مستقل خود را ارائه دهد و در فهرست شورای وحدت همه سر لیست هستند.
شورای وحدت: دنبال لیست مستقل هستیم
به گزارش جهان نيوز، منوچهر متکی سخنگوی شورای وحدت در گفت‌وگو با فارس با اشاره به ارائه فهرست مستقل از سوی شورای وحدت اصولگرایان خاطرنشان کرد: دیشب تلویزیون متاسفانه خبر را خوب منعکس نکرده است ما گفته بودیم که شورای وحدت لیست مستقل خود را تنظیم می‌کند ولی صداوسیما آمده و گفته که ما با هیچکس ائتلاف نخواهیم کرد و چنین چیزی ما نگفتیم.

سخنگوی شورای وحدت در ادامه با اشاره به برنامه شورای وحدت برای انتخابات پیش‌رو تصریح کرد: ما به دنبال فهرست مستقل هستیم و در قسمت دوم هم در رابطه با ائتلاف و وحدت، فعلا پاسخ نمی دهیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ما دیروز جلسه شورای عالی وحدت را داشتیم و تصمیم این شورای عالی این بود که شورای وحدت فهرست مستقل خود را ارائه دهد.

متکی در پاسخ به این سوال که سرلیست شورای وحدت برای انتخابات چه کسی خواهد بود گفت: در فهرست شورای وحدت همه افراد فهرست ما، سر لیست هستند.
https://jahannews.com/vdcawonai49niy1.k5k4.html
jahannews.com/vdcawonai49niy1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *