سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۱
۴

حاج قاسم خیلی عاطفی بود ولی از اقتدارش خوف داشتیم

شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۰
کد مطلب: 868749
وقتی می فهمیدیم چند روز دیگر می‌آید، خواب نداشتیم. از اقتدار و جذبه‌اش خوف داشتیم.
حاج قاسم خیلی عاطفی بود ولی جذبه داشت
به گزارش جهان نيوز، «حاج یونس» از فرماندهان اطلاعات نیروی قدس سپاه در بخشی از گفتگو با تسنیم گفت: حاج قاسم بسیار عاطفی بود. در عین حال بسیار مقتدر بود. وقتی می فهمیدیم چند روز دیگر می‌آید، خواب نداشتیم. از اقتدار و جذبه‌اش خوف داشتیم. نه که بترسیم. اتفاقاً خیلی هم از آمدنش و دیدنش خوشحال می‌شدیم و دلمان برایش تنگ می‌شد. ولی در کار بسیار دقیق و همیشه از ما جلوتر بود. می‌خواستیم حداقل همراهش باشیم.

حاج قاسم روی موضوعات تسلط داشت؛ هم در مسائل نظامی و میدانی و هم موضوعات ریز تاکتیکی و سیاسی و هم موضوعات استراتژیک و بین المللی. اینها جذبه‌ای مافوق جذبه شخصی به او می‌داد.

من در این 11 سال، از زمانی که با حاج قاسم از نزدیک آشنا شدم، ندیدم که یک شب به راحتی بخوابد. حتی وقتی در تهران بود. هر ساعت شبانه‌روز، چندین بار تماس می‌گرفت و کارها را اداره می‌کرد.
https://jahannews.com/vdcjxoeohuqemaz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjxoeohuqemaz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدا ما را به حاج قاسم برساند
Iran, Islamic Republic of
حاج قاسم شدن محال نیست اما خیلی سخته و کار هر کسی نیست. صلوات و درود بی پایان خدا بر او و همه شهدا و امام شهدا. انشاءالله بتوانیم طوری زندگی کنیم که در روز قیامت مشمول شفاعت این بزرگواران شویم.
Iran, Islamic Republic of
درود بر شناسنامه شجاعت جسارت غیرت مردانگی شرف حزب خدایی بودن وطن پرستی هر ایرانی سردار دلم حاج قاسم سلیمانی❤️
Iran, Islamic Republic of
سلام. دمت گرم. فقط احتراما بجای وطن پرستی بنویسید «وطن دوستی».