شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

سید هاشم صفی‌الدین: صهیونیست‌ها اشتباه کنند پاسخی فراتر از حد تصوراتشان به آن‌ها می‌دهیم

پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۱
کد مطلب: 868589
رئیس شورای اجرایی حزب‌الله با تأکید بر اینکه مقاومت در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد و هرگز از حمایت از غزه دست نخواهد کشید، به صهیونیست‌ها نسبت به هرگونه حماقت علیه لبنان هشدار داده و گفت: پاسخی به اشغالگران می‌دهیم که بسیار فراتر از حد تصورشان است.
هشدار حزب‌الله به صهیونیست‌ها
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، سید «هاشم صفی‌الدین» رئیس شورای اجرایی حزب‌الله طی سخنانی درباره آخرین روند تقابل با دشمن صهیونیستی در جنوب لبنان اعلام کرد که مقاومت در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد و هیچ یک از تهدیدات واهی دشمنان به نتیجه نمی‌رسد.

سید هاشم صفی‌الدین تأکید کرد: امروز مقاومت در جنوب لبنان قاطعانه مقابل دشمن ایستاده است و از برخی سلاح‌های جدید رونمایی می‌کند که تأثیر و اهمیت و نتایج ورود آنها (به میدان نبرد) صهیونیست‌ها را به فکر فرو می‌برد.

وی خطاب به دشمن صهیونیستی هشدار داد: اگر در محاسبات خود مقابل مقاومت در لبنان دچار اشتباه شوید؛ همان‌طور که دائماً درحال اشتباه کردن هستید، پاسخی که به شما خواهیم داد بسیار سریع و قاطع و بزرگ و فراتر از چیزی است که تصور می‌کنید. شما هرگز به هیچ یک از اهداف خود نمی‌رسید و نمی‌توانید مقاومت اسلامی را از حمایت از غزه منصرف کنید؛ زیرا حمایت از غزه تصمیمی است که مقاومت اتخاذ کرده است و این تصمیمی کاملاً درست برای دفاع از غزه و فلسطین و لبنان و کل منطقه می‌باشد.

مقاومت برای همه احتمالات در جنگ آماده است
شیخ «نبیل قاووق» عضو شورای مرکزی حزب‌الله نیز در همین زمینه اعلام کرد: مقاومت در پاسخ به تشدید تجاوزات رژیم اشغالگر، عملیات‌های پیشرفته خود را شدت بخشیده است.

شیخ قاووق افزود: دشمن صهیونیستی که لبنان را تهدید می‌کند بداند که مقاومت برای همه احتمالات در جنگ و تشدید آن در سطح کمّی و کیفی آماده است و ما در میدان حاضریم. رزمندگان مقاومت همچون شیر در میدان نبرد با دشمن آماده‌اند و این قهرمانان به‌اذن خداوند پیروزی را برای صاحبان حق رقم خواهند زد.

این مسئول حزب‌الله تأکید کرد: تا زمانی که تجاوزات علیه غزه ادامه داشته باشد مقاومت در لبنان به عملیات‌های خود ضد دشمن اشغالگر ادامه خواهد داد. رزمندگان مقاومت همگی بر یک موضع واحد تأکید دارند و آن هم مقابله با دشمن تا زمان توقف تجاوزات آن علیه غزه است.

وی تصریح کرد: با وجود همه فشارهای نظامی و رسانه‌ای و سیاسی دشمن، اما این موضع مقاومت ثابت است و هیچ تغییری در آن ایجاد نمی‌شود. دشمن صهیونیستی با تهدیدات پوچ خود به‌دنبال کسب دستاوردهای خیالی از موضع شکست است، در این میان متأسفانه برخی کشورهای عربی همچنان به اشغالگران کمک می‌کنند و رژیم‌های سازشکار عربی نیز روابط خود را با صهیونیست‌ها قطع نکرده‌اند و پرچم‌های رژیم جنایتکار صهیونیستی در کشورهای مذکور برافراشته می‌شود.

شیخ قاووق در پایان با تأکید بر اینکه آمریکا مسئول مستقیم جنایاتی است که اشغالگران صهیونیست در نوار غزه انجام می‌دهند و نیز مسئول طولانی شدن این جنگ است، گفت: در وهله اول باید آمریکا محاکمه شود.
https://jahannews.com/vdcbwwbw9rhb0sp.uiur.html
jahannews.com/vdcbwwbw9rhb0sp.uiur.html
برچسب ها: حزب الله لبنان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *