يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

واکنش کنعانی به رای دادگاه لاهه

شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۷
کد مطلب: 867882
صدور قرار موقت از سوی دیوان بین‌المللی دادگستری و واکنش خصمانه رژیم صهیونیستی، نشان داد که بنیان این رژیم مبتنی بر خشونت و تبعیض است.
واکنش کنعانی به رای دادگاه لاهه
به گزارش جهان نيوز، «ناصر کنعانی» بامداد شنبه در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: صدور قرار موقت از سوی دیوان بین‌المللی دادگستری و واکنش خصمانه رژیم صهیونیستی، نشان داد که بنیان این رژیم مبتنی بر خشونت و تبعیض بوده و وَقعی به هنجار‌ها و مقررات حقوقی بین‌المللی نمی‌گذارد. از سوی دیگر قرار موقت دیوان و نوع برخورد دولت آمریکا، نشانگر استفاده ابزاری واشنگتن از سازوکار‌های قضائی بین‌المللی است.

وی افزود: قرار دیوان بین‌المللی دادگستری -هر چند دیر -، اما گواهی بر این واقعیت تلخ است که آنچه در غزه می‌گذرد، از مصادیق جنایات بین‌المللی از جمله نسل‌کُشی است که با حمایت نامحدود دولت آمریکا از رژیم صهیونیستی ارتکاب یافته و همچنان ادامه دارد.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی گفت: جهانیان اکنون با این پرسش روبرو هستند که سازمان‌ها و نهاد‌های بین‌المللی حافظ صلح و امنیت بین‌المللی، دیگر به چه مجوزی نیاز دارند تا رژیم صهیونیستی را مجبور به توقف نسل کشی نمایند؟
https://jahannews.com/vdcg7u97xak9374.rpra.html
jahannews.com/vdcg7u97xak9374.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *