دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

۲۴۰۰ نفر در مسجد مقدس جمکران معتکف شدند

پنجشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۱۲
کد مطلب: 867735
معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه ۲۴۰۰ نفر در مسجد مقدس جمکران معتکف شدند، گفت: برنامه‌های متنوع فرهنگی با محوریت قرآن و صحیفه سجادیه در این ایام برای معتکفین برگزار خواهد شد.
۲۴۰۰ نفر در مسجد مقدس جمکران معتکف شدند
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام مهدی حسین‌آبادی با اشاره به اینکه از وظایف مسجد مقدس جمکران برگزاری آیین اعتکاف است، اظهار داشت: این مراسم همه ساله در ایام‌البیض ماه رجب، دهه آخر ماه مبارک رمضان و همین طور به صورت فصلی در مواقع مختلف به صورت گروهی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: امسال نیز مطابق سال‌های گذشته در ایام رجبیه پذیرای ۲۴۰۰ نفر از معتکفین عزیز هستیم که از این تعداد ۱۲۰۰ نفر آقا در مسجد امام علی (ع) و ۱۲۰۰ نفر بانو در مسجد فاطمه الزهرا (س) حضور دارند.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه برنامه‌های متنوع فرهنگی با محوریت قرآن و صحیفه سجادیه در این ایام برای معتکفین برگزار خواهد شد، گفت: برای برگزاری این آئین معنوی ۲۰۰ نفر از خادمین مسجد مقدس جمکران در بخش‌های مختلف خدمت‌رسانی می‌کنند.

حسین‌آبادی افزود: باتوجه به اینکه در ایام اعتکاف مسجد امام علی (ع) در اختیار برادران است، لذا در روز‌های پنج‌شنبه، جمعه و شنبه مسجد مقام در اختیار بانوان زائر قرار نخواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: پایان بخش برنامه‌های اعتکاف اعمال أم‌داوود است که قرائت دعای أم داوود را عباس حیدرزاده انجام خواهد داد.
https://jahannews.com/vdcds50jkyt0956.2a2y.html
jahannews.com/vdcds50jkyt0956.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *