دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۱

تیراندازی به پاسگاه انتظامی در زاهدان

پنجشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۱۱
کد مطلب: 867733
فرمانده انتظامی زاهدان از تیراندازی عوامل تروریستی به پاسگاه انتظامی شور خبر داد.
تیراندازی به پاسگاه انتظامی در زاهدان
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، عصر پنجشنبه به پاسگاه شورو زاهدان حمله شد اما بر اساس اخبار واصله، افراد حمله کننده با توجه به هوشیاری و اقدام به موقع پرسنل انتظامی مستقر در این پاسگاه، نتوانستند به اهداف خود دست پیدا کنند.

فرمانده انتظامی زاهدان، از تیراندازی کور دو نفر از عوامل تروریستی، به سمت پاسگاه انتظامی شورو زاهدان از فاصله بسیار دور خبر داد.

سرهنگ شاهپور فلاحی افزود: با اقدام به موقع و پاسخ کوبنده عوامل انتظامی، این تعرض خنثی و عوامل تروریستی متواری شدند که تلاش برای دستگیری آنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: عوامل تروریست، جای امنی در استان نخواهند داشت و به زودی شناسایی و دستگیر شده و به سزای اعمال خود خواهند رسید.

شایان ذکر است گروهک تروریستی انصارالفرقان در بیانیه‌ای اعلام کرد به سمت پاسگاه انتظامی شورو در شهرستان زاهدان تیراندازی کرده است.
https://jahannews.com/vdcbfzbwfrhb0zp.uiur.html
jahannews.com/vdcbfzbwfrhb0zp.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Romania
در تمام زوایا و کنجها و سوراخ سنبه های تمام شهرها و روستاها و جاده‌ها و بیابان‌ها و کوههای سیستان و بلوچستان دوربین بگذارید.